Cykelklub ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

Doktor Doolittle

Jeg synes vi mangler sådan een herinde - nogen som vil være med (?)
Vi kunne fx. konkurrere om hvem af os der får cyklet flest km. på en uge?
Kom nu, kvit bilen og spring på :P

Jeg cykler ikke voldsomt langt men minimum 17 km. hver dag (til og fra job) plus det løse.

Hvad med jer (?)

Det er SÅ dejligt at cykle (L)

Cykel (H) fra mig til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

Pia.

hellere en gå-klub jeg går sammen med min genbo - er lige kommet hjem efter 5 kilometeres gå-tur.... har en fin ny cykel min mand gav mig sidste år, men den har kun været på vejen en gang *GG* - men det kunne da være jeg skulle melde mig på cykelholdet ;o)

Knus Pia - som syntes 17 kilometer lyder af helt vildt meget....

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Det lyder som en dejlig gåtur :) Men ja jeg synes da bestemt du skal melde dig på cykelholdet, det er god motion og tjener endda et formål hvis man alligevel skal på arbejde eller andet :))

(H) og god dag søde Pia fra Tina

Anmeld

19. maj 2008

Lise

Av, ja..cykelklub - god ide! :)

Når jeg begynder at arbejde om to uger så er min plan helt sikkert at skulle cykle HVER dag (måske ikke lige den første...der gider man ikke møde op gennemsvedig og forpustet) og der er ifølge dgs 10,4 km hver vej - så det må give minimum 20,8 km pr. dag.

Jeg har før cyklet 15 km hver vej HVER dag - og det var bare så dejligt da jeg endelig kom igang. Så skal man heller ikke have så dårlig samvittighed over at man bare ikke giiiiiider gå i motionscenter.

Lise

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Lise skriver:

Av, ja..cykelklub - god ide! :)

Når jeg begynder at arbejde om to uger så er min plan helt sikkert at skulle cykle HVER dag (måske ikke lige den første...der gider man ikke møde op gennemsvedig og forpustet) og der er ifølge dgs 10,4 km hver vej - så det må give minimum 20,8 km pr. dag.

Jeg har før cyklet 15 km hver vej HVER dag - og det var bare så dejligt da jeg endelig kom igang. Så skal man heller ikke have så dårlig samvittighed over at man bare ikke giiiiiider gå i motionscenter.

Lise

That´s my point girl ;) At cykle er gratis, det er god motion og især godt for samvittigheden når man nu som mig ikke får dyrket så meget andet motion :)) Velkommen i klubben :)
(H) Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.