Jeg forstår det ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

blomst84

HJÆLP????

Okay er lidt i vildrede... Havde en SA den 23 januar og blødte ca 3 dage... men nu er det så den sidste uges tid har fået gravidetets symptomer, niv og murren i underlivet, ømme bryster og øget appetit. Præcis det samme som sidste graviditet bare kraftigere.... men det kan vel ikke gå så stærkt??? det er jo ingen gang 4 uger siden jeg aborterede!

Det skal lige siges at min sidste graviditet kunne jeg mærke det 2 uger inden jeg testede positivt...

Håber at nogen vil svare og måske komme med erfaringer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

mullesmith2

Hvis det var mig ville jeg nok lige have brugt prævention i mellemtiden indtil ens cyklus var på plads igen så havde man mere kontrol over det. Og kun dig selv og lidt ventetid kan finde svaret  Jeg krydser da meget fingre for at i er heldige og det er en lille skøn bebs på vej. Held og lykke.

Anmeld

19. februar 2010

blomst84

mullesmith2 skriver:

Hvis det var mig ville jeg nok lige have brugt prævention i mellemtiden indtil ens cyklus var på plads igen så havde man mere kontrol over det. Og kun dig selv og lidt ventetid kan finde svaret  Jeg krydser da meget fingre for at i er heldige og det er en lille skøn bebs på vej. Held og lykke.

1000 tak 

Anmeld

20. februar 2010

Blyb

Du kan godt være blevet gravid igen, så kort tid efter din abort. Det har jeg læst op til flere kvinder herinde er blevet.

Du skal jo egentlig bare have din ægløsning -og den kommer som du ved før mens.. Så måske tillykke til dig

Anmeld

20. februar 2010

blomst84

Blyb skriver:

Du kan godt være blevet gravid igen, så kort tid efter din abort. Det har jeg læst op til flere kvinder herinde er blevet.

Du skal jo egentlig bare have din ægløsning -og den kommer som du ved før mens.. Så måske tillykke til dig

Kunne da være rigtig dejligt hvis det var  troede bare ikke det kunne lade sig gøre... men jeg må bare være lidt tålmodig og teste i starten af marts  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.