Anna-jonas skriver:
Søde Camilla.............Du SKAL ringe hvis du mærker mindre liv. Det var det, der reddede lille Ida's liv for snart 1 år siden, for hun VAR blevet stille. 
Og de tager det meget alvorligt, på fødegangen..............hellere blive tjekket en gang for meget, end en for lidt. Du kender din krop bedst, og lille Dicte...............så stol på dine instinkter.
Godt at alt var okay............
......en anden gang kan du drikke et glas iskoldt vand
, og ligge dig ned på siden.............så skulle hun gerne give sig til at sparke i løbet af 20 min. Ellers spis noget meget sødt
, det kan også sætte gang i bentøjet.
Hvor er du sød! Jeg kan jo godt høre på lille Idas historie, at man er nødt til at tage det alvorligt. Når jeg tænker over det, så kan det være at jordemoderen ikke var glad for at slippe for mig, men måske i virkeligheden var glad for, at der ikke var noget galt, og at de ikke skulle beholde mig derinde. 
Jeg havde prøvet de der tricks med koldt vand og sødt, men der skete bare ingenting, så det var derfor jeg ringede. Jeg havde mærket en lille bitte smule, men slet ikke noget i stil med normalen. Jeg kan til gengæld sige, at besøget på fødegangen må have fornærmet den lille dame derinde, for hun har sparket så meget hertil morgen, at jeg tror, at jeg snart får et blåtmærke i siden, men det er nu helt i orden, bare hun bliver ved at bevæge sig normalt, så er jeg glad 
Tænk sig en gang at Ida snart er et år, det er jo helt vildt at tænke sig, hvor går tiden hurtigt. Så skal I vel fejre fødselsdagen med manèr 
Anmeld