Var en tur på fødegangen... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Søde Camilla.............Du SKAL ringe hvis du mærker mindre liv. Det var det, der reddede lille Ida's liv for snart 1 år siden, for hun VAR blevet stille.

Og de tager det meget alvorligt, på fødegangen..............hellere blive tjekket en gang for meget, end en for lidt. Du kender din krop bedst, og lille Dicte...............så stol på dine instinkter.

Godt at alt var okay............ ......en anden gang kan du drikke et glas iskoldt vand , og ligge dig ned på siden.............så skulle hun gerne give sig til at sparke i løbet af 20 min. Ellers spis noget meget sødt , det kan også sætte gang i bentøjet.

Hvor er du sød! Jeg kan jo godt høre på lille Idas historie, at man er nødt til at tage det alvorligt. Når jeg tænker over det, så kan det være at jordemoderen ikke var glad for at slippe for mig, men måske i virkeligheden var glad for, at der ikke var noget galt, og at de ikke skulle beholde mig derinde.

Jeg havde prøvet de der tricks med koldt vand og sødt, men der skete bare ingenting, så det var derfor jeg ringede. Jeg havde mærket en lille bitte smule, men slet ikke noget i stil med normalen. Jeg kan til gengæld sige, at besøget på fødegangen må have fornærmet den lille dame derinde, for hun har sparket så meget hertil morgen, at jeg tror, at jeg snart får et blåtmærke i siden, men det er nu helt i orden, bare hun bliver ved at bevæge sig normalt, så er jeg glad

Tænk sig en gang at Ida snart er et år, det er jo helt vildt at tænke sig, hvor går tiden hurtigt. Så skal I vel fejre fødselsdagen med manèr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Mutti2

Majastina skriver:

Ja undskyld den triste smiley, men jeg var egentlig ret ked af det, både fordi jeg havde været så bekymret og så fordi jeg havde det skidt med at have brugt deres tid til ingen verdens nytte, men jeg kan jo se på din historie og de andres, at det skal man ikke tage sig af, man skal bare tage afsted. Så det gør jeg igen, hvis der skulle være noget igen.

Det går ellers rigtig godt, jeg synes, at jeg er begyndt at få lidt mere energi igen, hvilket er dejligt, for der er en masse jeg gerne vil have lavet inden baby kommer. I dag skal vi til Århus og kigge i Ikea og Ilva, skønt Så kan jo købe en masse babyting Og så er jeg så småt begyndt at overveje om jeg skal få pakket en taske til sygehuset, tænk sig at det er så tæt på allerede.

Er virkeligt glad for at høre at alt er som det skal være derinde  Og igen, du skal endeligt ikke holde dig tilbage for at tage derind!! Det kan jo ende helt galt hvis man ikke tager faresignalerne til sig!!

Hvordan gik det i Århus?? Fandt i en masse lækre sager??  

Super dejligt at energien er på vej tilbage  Så har man også lidt mere overskud til at glæde sig til det fantastiske der snart skal ske

Fik du pakket tasken i dag??

Jeg kom afsted med 2 poser og 2 tasker samt min veninde kom med liften!! Jeg fik ikke brug for langt over halvdelen af alt det jeg havde bragt med mig  Og det var super besværligt at slæbe på, når man i forvejen har konstant ve-storm og skal tage bussen, samt gå et stykke af vejen!!

Kan ikke anbefales at slæbe for meget med

Anmeld

20. februar 2010

Ida.

Camilla - du gjorde bare det eneste rigtige!! Og du må love mig at gøre det samme, hvis det sker igen!! Godt at lillepigen havde det godt

Anmeld

20. februar 2010

Dictes mor

Milla-Victoria's mor skriver:

Er virkeligt glad for at høre at alt er som det skal være derinde  Og igen, du skal endeligt ikke holde dig tilbage for at tage derind!! Det kan jo ende helt galt hvis man ikke tager faresignalerne til sig!!

Hvordan gik det i Århus?? Fandt i en masse lækre sager??  

Super dejligt at energien er på vej tilbage  Så har man også lidt mere overskud til at glæde sig til det fantastiske der snart skal ske

Fik du pakket tasken i dag??

Jeg kom afsted med 2 poser og 2 tasker samt min veninde kom med liften!! Jeg fik ikke brug for langt over halvdelen af alt det jeg havde bragt med mig  Og det var super besværligt at slæbe på, når man i forvejen har konstant ve-storm og skal tage bussen, samt gå et stykke af vejen!!

Kan ikke anbefales at slæbe for meget med

Du kan tro, at vi fik købt nogle lækre sager. Jeg har fået et helt nyt spisebord med seks nye stole til, det er jo nærmest som at få en hel ny stue. Det er bare så fint

Jeg har kortet listen med ting til sygehuset betydeligt ned nu, der var en hel del ting, som jeg godt kunne se ville være overflødige

Er du kommet dig ovenpå jordskælvet? Det må have været en vild oplevelse!

Anmeld

20. februar 2010

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Camilla - du gjorde bare det eneste rigtige!! Og du må love mig at gøre det samme, hvis det sker igen!! Godt at lillepigen havde det godt

Det gør jeg helt sikkert også, for det er ikke til at holde ud at gå og tænke over sådan noget, så hellere få det tjekket, og de siger jo også derinde, at man hellere skal ringe en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

20. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Jeg var nødt til at ringe til fødegangen i aften, fordi jeg ikke havde mærket liv side igår aftes, så de kaldte mig ind for at blive tjekket. Æv det havde jeg egentlig ikke lyst til, men det ville jo være rart at få det tjekket. Per var igang med noget i kælderen og kunne derfor ikke tage med, men heldigvis bor min bedste veninde på den anden side af gaden, så hun tog med mig. Så lå man ellers der med maven fremme og prøvede at få et smil frem hos jordemoderen, men hun var nu noget stiv i betrækket, jeg tror hun synes, at jeg var meget hysterisk at jeg sådan kom rende hen på aftenen. Nå men vi var afsted i en times tid, og Dicte har det helt fint, det viste målingerne, så der var ikke noget at bekymre sig om, så det var jo dejligt. Og så fik man brugt en torsdag aften på det. Hmmm, føler lidt nu, at jeg nok overreagerede, men har bare altid hørt, at man skal ringe, hvis man ikke mærker liv, og hun plejer jo at være meget aktiv.

du skal da bare være fuldstændig ligeglad med hvad den JM tænkte! det er ski ikke dit problem.... Hun får da løn for det...

hellere en gang for meget end en gang for lidt søde! jeg synes ikke du overreagerede

Anmeld

2. marts 2010

Mutti2

Majastina skriver:

Du kan tro, at vi fik købt nogle lækre sager. Jeg har fået et helt nyt spisebord med seks nye stole til, det er jo nærmest som at få en hel ny stue. Det er bare så fint

Jeg har kortet listen med ting til sygehuset betydeligt ned nu, der var en hel del ting, som jeg godt kunne se ville være overflødige

Er du kommet dig ovenpå jordskælvet? Det må have været en vild oplevelse!

Hej Søde

Opdagede lige at jeg aldrig fik svaret tilbage herinde  - Sorry

Åhhhh.... Hvor vil jeg også gerne snart ud og handle  Glæder mig helt vildt til om en uge når Ikea åbner i Aalborg!!! Så er det lidt nemmere for mig at komme derud

Hehe..... Ang. den liste du har cuttet ned, så kan det være i også kan slæbe det med til turen på sygehuset  Tiden nærmer sig hastigt nu

Ja vi er kommet ovenpå efter den "rystende" oplevelse  Men det var sgu lidt skræmmende, på trods af at det jo ikke var så slemt det kunne være!!

Men jeg var skisme glad for at det var en fredag, så prinsessen var oppe og sad hos mig  Ellers havde jeg nok fået et mindre hjertestop, i frygt for hvad jeg ville komme ind til i hende værelse!! ´- Jeg troede jo at en traktor eller noget var kørt ind i bygningen!!

Hvordan går det med vidunderet i maven??

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.