Nårh hvor jeg bare savner varme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Vingummien

Hvis i kan huske hvad det er

Sol og sommer, behøves ikke være 30 graders varme. Men nu må det her sne osv altså godt snart stoppe, man bliver sgu så depri af det efterhånden. Og Emil kan ikke rigtig lege uden for og rende rundt som han så gerne vil, for bliver alt for hurtigt koldt for ham.

Og jeg er bare så træt af at skal have et tons tøj på bare for at gå i fakta som ligger lige om hjørnet.

Kom nu sol og varme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Bondepigen

suanne85 skriver:

Hvis i kan huske hvad det er

Sol og sommer, behøves ikke være 30 graders varme. Men nu må det her sne osv altså godt snart stoppe, man bliver sgu så depri af det efterhånden. Og Emil kan ikke rigtig lege uden for og rende rundt som han så gerne vil, for bliver alt for hurtigt koldt for ham.

Og jeg er bare så træt af at skal have et tons tøj på bare for at gå i fakta som ligger lige om hjørnet.

Kom nu sol og varme

Åh ja, kom forår, hvor alting springer ud!!!

Anmeld

19. februar 2010

TbCp

JA TAK!!!! Kom så med noget sol og varme!!!

Jeg er så træt af sne, kulde, blæst, fluverdragter, huer, vanter osv osv!!!
Jeg kommer ikke ret meget ud med dagplejebørnene. De to mindste har først lige lært at gå, så de kan ikke lege rigtigt i sneen og det er da både for kedeligt og for koldt bare at sidde og glo.... og det er heller ikke til at komme rundt med tvillingevogn til dem, det er så hårdt at skubbe dem!

Så NU vil jeg gerne have sneen væk!!!

Anmeld

19. februar 2010

lion

Ja lidt varme og INGEN sne ville være en super god ting.

Det er fredag i dag og der er 10 dage til vi siger mandag 1 mar. som burde være den første forårs dag.

Anmeld

19. februar 2010

Maria.

Åhh ja.. Jeg var inde og kigge på rejser igår.. Bare for lige at drømme mig til et varmere sted.. *SUK*.. Da jeg kiggede ud af vinduet var der nærmest snestorm udenfor.. YIKES!

KOM FORÅR!

Maria 26+6

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

Maria. skriver:

Åhh ja.. Jeg var inde og kigge på rejser igår.. Bare for lige at drømme mig til et varmere sted.. *SUK*.. Da jeg kiggede ud af vinduet var der nærmest snestorm udenfor.. YIKES!

KOM FORÅR!

Maria 26+6

Lige nu sner det bare vildt her

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

JA TAK!!!! Kom så med noget sol og varme!!!

Jeg er så træt af sne, kulde, blæst, fluverdragter, huer, vanter osv osv!!!
Jeg kommer ikke ret meget ud med dagplejebørnene. De to mindste har først lige lært at gå, så de kan ikke lege rigtigt i sneen og det er da både for kedeligt og for koldt bare at sidde og glo.... og det er heller ikke til at komme rundt med tvillingevogn til dem, det er så hårdt at skubbe dem!

Så NU vil jeg gerne have sneen væk!!!

Ja det er da alt for koldt for dem at komme ud.

Emil sad og pegede helt vildt ud af vinduet her før til morgenmad, det sner vildt her lige nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

Sol og varme er dejligt... Bliver det for varmt, bliver jeg skidt tilpas.. Rigtig træls...

Nyder nu meget at komme ud i kulden om morgen, så vågner jeg mere op...

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Sol og varme er dejligt... Bliver det for varmt, bliver jeg skidt tilpas.. Rigtig træls...

Nyder nu meget at komme ud i kulden om morgen, så vågner jeg mere op...

Skal heller ikke være kogende så kan jeg heller ikke holde det ud

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

suanne85 skriver:

Skal heller ikke være kogende så kan jeg heller ikke holde det ud

Det er så modbydeligt når det bliver så hottie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.