Imorgen har jeg sidste arbejdsdag inden vinterferien... bliver skønt med en uges fri!!!
Jeg skal så også sige farvel til en af mine unger som skal flytte. Det er lidt trist
Men det er så dem der skal flytte i det hus vi har til leje, så kan nok følge dem lidt alligevel 
Efter ferien har jeg så lige 2 uger med kun 3 børn, det bliver dejligt afslappende og så håber jeg det kan give ro til den ene jeg har der er ret ked af det meget af tiden.
Midt i marts får jeg så nyt barn, en dreng på 9 mdr.... han var bare rigtig sød da han var på besøg, virkede tryg og med krudt i rumpen
Han har så også en storebror på 3 så han er sikkert vant til "gang i den" det skal nok blive godt... og nu har alle dem, jeg har nu, lige lært at gå, det er rart kun med et enkelt kravlebarn.
Vores ferie skal forhåbentlig bruges på at lave vores spisestue til køkken-alrum, men nu må vi se hvad vi når, Carsten har ret travlt med arbejdet og det er ikke lige et projekt jeg vil kaste mig ud i alene 
Og så skal vi hente vores nye bil
yeahhh!!! Så mon ikke Liva skal en dag eller to til nogle bedsteforældre så vi kan komme ud og drøne lidt.
Ja og så går sådan en uge jo hurtigt, men håber på at samle lidt energi 
Hvad har i andre fået jeres ferie til at gå med, eller hvad skal den bruges på?
Anmeld