Til at dø af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

Doktor Doolittle

det er lige hvad mine døgnvagter er :(
Fredag morgen mødte jeg på arbejde kl. 8.00, lørdag morgen kl. 10.00 fik jeg fri. Jeg havde sovet en halv time. Efter sådan en vagt er man nærmest psykotisk og jeg er stadig ikke kommet ovenpå. I går sov jeg til kl. 14 og måtte så stå op fordi jeg var sulten osv. Dvs. ikke særlig meget søvn. I dag har jeg måttet sove 2 lure og er stadig kvæstet og går nok i seng snart.
Heldigvis har jeg fri i morgen, det bliver bare skønt :))
(H) fra en træt Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

Mathilde

Hold da op!!!! Det er da helt vildt:-o
Jeg vil gerne tro, at man næsten bliver små-psykotisk efter så mange timer uden søvn... Utroligt at du kan klare det.
Der er ikke noget at sige til, at du er helt kvæstet. Det tager da lige nogle dage at komme ovenpå igen.
Hvordan klarer du egentlig at kombinere sådanne vagter med børn og familieliv? Er det ikke svært?

(H)Mathilde, som synes du er ret sej!

Anmeld

18. maj 2008

Doktor Doolittle

Mathilde skriver:

Hold da op!!!! Det er da helt vildt:-o
Jeg vil gerne tro, at man næsten bliver små-psykotisk efter så mange timer uden søvn... Utroligt at du kan klare det.
Der er ikke noget at sige til, at du er helt kvæstet. Det tager da lige nogle dage at komme ovenpå igen.
Hvordan klarer du egentlig at kombinere sådanne vagter med børn og familieliv? Er det ikke svært?

(H)Mathilde, som synes du er ret sej!

Tak :$
Det går faktisk fint med familielivet og vagter. Oftest har jeg aften/nattevagter hvor jeg først møder kl. 15, de dage kan jeg aflevere ungerne sent og M kan hente. Dagen efter afleverer han og jeg henter. Døgnvagter ligger altid i weekenden hvor M har fri, da jeg har været så kvik ikke at vælge en læge, så det er heller ikke noget problem :) Det er selvfølgelig irriterende de weekenddage hvor jeg skal ligge og sove, men så har jeg til gengæld nogle hverdage, hvor jeg har fri, så ungerne kan være hjemme hos mig hele dagen som kompensation :)) Det synes de er ret skønt, for på den måde får de jo faktisk mere fri end de ellers ville have haft (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.