my & my

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

lion

Hvor er det nogle gode billeder af dine 2 skønne piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Dictes mor

En ting er helt sikker, du har virkelig talent for at lave nogle ultra nuttede babyer De er bare slet ikke til at stå for de to piger, jeg håber så meget, at min lille Dicte bliver lige så nuttet, for jeg kan slet ikke stå for dine to piger. Og så ser de bare altid så glade ud, det er fantastisk, I må have det så dejligt sammen, sådan ser det ud

Anmeld

19. februar 2010

Milka

Majastina skriver:

En ting er helt sikker, du har virkelig talent for at lave nogle ultra nuttede babyer De er bare slet ikke til at stå for de to piger, jeg håber så meget, at min lille Dicte bliver lige så nuttet, for jeg kan slet ikke stå for dine to piger. Og så ser de bare altid så glade ud, det er fantastisk, I må have det så dejligt sammen, sådan ser det ud

det var eddermame sødt sagt! og selvfølgelig bliver dicte ikke til at stå for, det er der slet ingen tvivl om!

men det er helt rigtigt set, pigerne er grundlæggende meget glade og vi har det rigtig dejligt (og fjollet) i vores lille treenighed

Anmeld

19. februar 2010

Dictes mor

Milka skriver:

det var eddermame sødt sagt! og selvfølgelig bliver dicte ikke til at stå for, det er der slet ingen tvivl om!

men det er helt rigtigt set, pigerne er grundlæggende meget glade og vi har det rigtig dejligt (og fjollet) i vores lille treenighed

Det er dejligt med sådan en treenighed, sådan med tre piger sammen, det kan også kun skabe nogle meget tætte bånd. Det ser i hvert fald dejligt ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.