Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Til Fiesen med Fødselsdagen
Håber du har haft en rigtig god dag, sammen med pigerne.
-Og at Soén, har lavet en rigtig lækker middag til dig.
Mange fødselsdags krammer fra Malutski og mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JAAAAA KÆMPE TILLYKKE herfra også
Havde faktisk selv lige tænkt på at lave en TILLYKKE tråd, da jeg opdagede at Fie har fødselsdag, og så har Trine allerede lavet en...
MEN ET KÆMPE TILLYKKE SKAL DU HAVE!!!
Håber du har haft en dejlig dag, og vil få en fortsat god aften!
Tillykke Fie....... .....jeg håber at du er blevet fejret efter alle kunstens regler.
stort tillykke fie jeg håber du er blevet fejret af dine børn og mand.. tillykke med fødselsdagen.
Tillykke med i går. Jeg håber du/I havde en super god dag
Tak piger!!!! Skriver lige i morgen er for træt nu. Vi var ude for et trafikuheld da vi var på vej til bilka... så vi overnattede lige på viborg sygehus.. men vi har det alle godt bare godt ømme i hele kroppen.
MORJESPERSEN skriver: Tak piger!!!! Skriver lige i morgen er for træt nu. Vi var ude for et trafikuheld da vi var på vej til bilka... så vi overnattede lige på viborg sygehus.. men vi har det alle godt bare godt ømme i hele kroppen.
EJ ....For søren da!!!!
Sikke en grim oplevelse. Håber I alle er i god behold.Ååååhhh altså det lorte-vejr. Jeg har bare fået NOK at alt det sne og sjap og glatte veje.
Sikke noget altså. Håber virkelig I alle er helt Ok....!?!?!
Puha, godt der ikke skete noget alvorligt med jer... Nu må det sne godt snart forsvinde, så foråret kan komme til!!
STORT TILLLLYKKKKKKEEE HURRRRRRRRRRRRRAAAAAA
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128