4kløver skriver:
Jeg kigger lige med da min har/gør det sammen. jeg beyndte også at de hende mindre mad og efter et stykke tid stoppede det næsten. så nu er det ikke hele flasken der kommer op igen.. Jeg har tænkt på at gå over til allomin2 da den skulle mætte lidt mere(hvad jeg har hørt) så hun ikke skal op på 200ml hver 3 time for så kommer det op igen.. det er som om hun ikke bliver nok mæt af allomin1..
Sundhedpl. siger at Allomin 2 indeholder mere Jern, så det gør jo ikke godt i en hård mave.
Mit barnebarn er nu 4,5 måned og har gylpet/kastet op/har haft hård mave fra dag1!
Han har virkelig haft det dårligt, været meget urolig, spist mange små måltider og sovet meget lidt.
De sidste 2 døgn har han fået modermælkserstatning Enfamil(med tykningsmiddel) samt et par gram afføringsmiddel(efter samråd med sundhedsplejerske) og i dag har han næsten ikke hverken gylpet eller kastet op, og efter aftensmad kartoffel/gulerodsmos er han kommet af med normal lind afføring, så nu venter jeg spændt på at min datter ringer og fortæller om han sover. 
mange hilsener
mormor9900
Anmeld