what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Alína Hólm

Jeg bliver ved med at tabe vægt? før jeg blev gravid var jeg 63kg. nu er jeg 59, og det går bare ned af? jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg spiser godt nok hele tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

anikaingibjorg skriver:

Jeg bliver ved med at tabe vægt? før jeg blev gravid var jeg 63kg. nu er jeg 59, og det går bare ned af? jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg spiser godt nok hele tiden..

Prøv evt. at ringe til din JM!! Jeg tabte mig også 3-4 kg i starten, og det var min JM overhovedet ikke nervøs for, så tror godt du kan tage det roligt, hvis du føler dig godt tilpas!?

Stine 29+1

Anmeld

18. februar 2010

Alína Hólm

Tilmeldt skriver:

Prøv evt. at ringe til din JM!! Jeg tabte mig også 3-4 kg i starten, og det var min JM overhovedet ikke nervøs for, så tror godt du kan tage det roligt, hvis du føler dig godt tilpas!?

Stine 29+1

føler mig ikke tilpas overhovede, jeg besvimer og har kvalme..

og jeg har ikke kontakt med min jm mere?

Anmeld

18. februar 2010

anikaingibjorg skriver:

føler mig ikke tilpas overhovede, jeg besvimer og har kvalme..

og jeg har ikke kontakt med min jm mere?

Nåårh sorry... Jeg læste det bare som om du VAR gravid!!!

Anmeld

18. februar 2010

Alína Hólm

Tilmeldt skriver:

Nåårh sorry... Jeg læste det bare som om du VAR gravid!!!

nåårh, øv

Anmeld

18. februar 2010

Ina33

Jeg har døjet rigtig meget med stort vægttab under og efter graviditet. Jeg fik god hjælp og støtte fra min sundhedsplejerske, måske kunne du ringe og snakke med hende?

Ellers synes jeg da bestemt du skal kontakte din læge...

Louise

Anmeld

18. februar 2010

Alína Hólm

Loppe skriver:

Jeg har døjet rigtig meget med stort vægttab under og efter graviditet. Jeg fik god hjælp og støtte fra min sundhedsplejerske, måske kunne du ringe og snakke med hende?

Ellers synes jeg da bestemt du skal kontakte din læge...

Louise

okay, så tror jeg bare jeg gør det.. (:

Anmeld

18. februar 2010

zille_87

Ring til din læge...

Anmeld

18. februar 2010

zille_87

Ring til din læge.....  Før jeg ventede Isabella vejede jeg ca 68-69 kg (tog 4-5kg på under graviditeten) Efter fødslen har kiloerne bare raslet af mig, jeg stoppede på de 58 kg og ligger nu på 58-59 kg...  Jeg snakkede med min læge omkring det, og han forklarede mig at mit stofskifte sagtens kunne have ændret sig under/efter graviditeten, så der var ikke noget farlig i det, med mindre jeg selvfølgelig blev ved med at tabe mig, hvilket jeg heldigvis ikke gjorde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.