Risen skriver:
jamen det er jo helt vildt ? .. Tror ikke de dersens gravide lægebesøg er 1 priotet.. Gad heller ikke hidse mig op over det.. nu har jeg jo bare fået tid før, så det er okay.. hihi
det der med den urin prøve ? behøver jeg det? Jeg går jo i sådan en jordmoder gruppe en gang om måneden hvor vi tager de der urin prøver ? ..
Hvad med blodprøve? HADER DET ! skal man det ?
Altså urinprøve kan jeg ikke hidse mig op over, jeg skal alligevel altid tisse når jeg har gået den lange vej ned til lægehuset. Jeg tror det er fordi de tjekker efter svangerskabsforgiftningstegn (pyha langt ord).
Jeg skal have taget blodprøve, men det tror jeg bestemt ikke du skal. Jeg får det taget fordi jeg har en sygdom i tyktarmen der gør at jeg ikke spiser jern under graviditeten. Så holder de øje med om mit jern behov falder, for baby skal jo nok få sin del af kagen, men det kan blive en udfordring hvis jeg mangler det op til fødslen, da man jo bruger EKSTRA kræfter på at føde.
Måske de lytter på maven, og mærker... min baby er i hvert fald så stor at man godt kan mærke den udefra, hvis man ved hvad man mærker efter. Og ellers tror jeg helt sikkert den står på snak snak og atter snak.
Anmeld