Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
synes aldrig at mine vinduer bliver fine.. hvad gør i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorpåSjælland skriver: synes aldrig at mine vinduer bliver fine.. hvad gør i?
Vi bruger sprintler væske, så bliver de rigtig flotte. VI tørrer efter med avis papir
Alm avis? Smitter det ikke af??
JEg bruger vand med en sjat sprit og en sjat opvaskemiddel... Og tørrer det over med en rengøringsble...
Jeg bruger en mikrofiberklud til at tøre af med.. Det kan anbefales, også er det faktisk bare alm opvaskevand jeg bruger til at vaske dem med. Vinduerne bliver fine uden de der skygger.
Man skal bare have et par eller 5 klude :-)
Jeg bruger ikke skyllemiddel med mit tøj men alligevel tørrer det ikke det af.. der er lissom en hinde..
MorpåSjælland skriver: Alm avis? Smitter det ikke af??
Det kan godt smitte af hvis der er meget farve i, men det har jeg aldirg oplevet, vi bruger alle i familien vores gamle aviser. Men du kan også sagtens bruge noget gammelt klude eller hvad man nu har liggende
Jeg bruger også microfiberklude/viskestykker, helt vildt nemt. Har før brugt aviser, men er lidt nervøs for om de vil smitte alt for meget af på mine fine nye vinduer.
lunken vand med EN SMULE opvaskemiddel i ( for meget giver fedtede vinduer) og så en skvis afspændingsmiddel eller sprit
Vaske vinduer? Hmm, kan ikke huske hvornår jeg sidst har gjort det ..
Det generer min mor tidligere end det generer mig med fingre og andet skidteras der er på, så hun ordner det hist og her Men HVIS jeg skulle kaste mig ud i det uoverskuelige projekt en dag, ville jeg da bare bruge almindelig sæbevand (Ajax) og en vinduesskraber.. måske noget sprit i vandet. Er det ikke så'n man gør?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128