Jeg er løbet sur i mit arbejde som SSH´er - Eller ikke arbejdet, for det elsker jeg, men selve stedet. Der hvor jeg er nu i hjemmeplejen, er også der hvor jeg var i min 2 praktik under uddannelsen, jeg har været der i 4 år snart.
Siden i sommers har der været MANGE problemer dernede, vores grupper blev slået sammen, så vi var flere ansatte i én gruppe, og der har bare været problemer lige siden. Mange af vores kollegaer, kan ikke med, at vi er 3 (før 4) tøser, som har det rigtig godt med hinanden, fester, rejser sammen osv. Den 4, er gået på efterløn nu. De mener vi holder alle ude, hvilket vi ikke gør, for vi snakker dårligt nok sammen når vi er på job, og hvis vi gør, er det ikke privat vi snakker.
Jeg havde søgt ind på SSA´eren med start den 26/3, men kom desværre ikke ind, pga en fejl fra skolens side, står nu på venteliste, hvis der er én der melder fra før skolestart. Men nu tror jeg nok, at jeg har besluttet, at starte på PAU (Pædagogisk assistent uddannelse) hvis jeg da kommer ind 
Jeg har altid ville arbejde med børn, men opgav da jeg simpelthen blev så skoletræt på HF og gik fra. Føler det er nu, for jeg skal væk dernede fra, fra alle de fordømmende mennesker, som ikke kan og vil acceptere at vi er 3 der har det super godt sammen.
Og jeg vil få løn under uddannelsen, så skal ikke tænke på SU eller noget.. Tror sgu jeg gør det!