Tror jeg vil have mig en ny uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Becks

Jeg er løbet sur i mit arbejde som SSH´er - Eller ikke arbejdet, for det elsker jeg, men selve stedet. Der hvor jeg er nu i hjemmeplejen, er også der hvor jeg var i min 2 praktik under uddannelsen, jeg har været der i 4 år snart.

Siden i sommers har der været MANGE problemer dernede, vores grupper blev slået sammen, så vi var flere ansatte i én gruppe, og der har bare været problemer lige siden. Mange af vores kollegaer, kan ikke med, at vi er 3 (før 4) tøser, som har det rigtig godt med hinanden, fester, rejser sammen osv. Den 4, er gået på efterløn nu. De mener vi holder alle ude, hvilket vi ikke gør, for vi snakker dårligt nok sammen når vi er på job, og hvis vi gør, er det ikke privat vi snakker.

Jeg havde søgt ind på SSA´eren med start den 26/3, men kom desværre ikke ind, pga en fejl fra skolens side, står nu på venteliste, hvis der er én der melder fra før skolestart. Men nu tror jeg nok, at jeg har besluttet, at starte på PAU (Pædagogisk assistent uddannelse) hvis jeg da kommer ind

Jeg har altid ville arbejde med børn, men opgav da jeg simpelthen blev så skoletræt på HF og gik fra. Føler det er nu, for jeg skal væk dernede fra, fra alle de fordømmende mennesker, som ikke kan og vil acceptere at vi er 3 der har det super godt sammen.

Og jeg vil få løn under uddannelsen, så skal ikke tænke på SU eller noget.. Tror sgu jeg gør det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Honningblomst

Held og lykke...kryder fingre for at du kommer ind..

Anmeld

18. februar 2010

Becks

Eva skriver:

Held og lykke...kryder fingre for at du kommer ind..

Tak

Anmeld

18. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Du gør da bare hvad du har lyst til Så jeg håber du kommer ind

Anmeld

18. februar 2010

otlitrom

Held og lykke med det! Der er jo ingen der siger, at én uddannelse skal vare hele livet

Jeg synes det er fedt du tager chancen!

Anmeld

18. februar 2010

wamse

Held og lykke med at du kommer ind

Anmeld

18. februar 2010

Diana...

Held og lykke med det smukke.

Håber du kommer ind.

Anmeld

18. februar 2010

Becks

DianaMoar skriver:

Held og lykke med det smukke.

Håber du kommer ind.

Tak søde, det er bare brand ærgeligt du ikke kom ind :( Kan se PGU´en som jeg foreslog dig, slet ikke findes mere, tror det er den samme som PAU´en... Hvornår kan du søge igen?

Anmeld

18. februar 2010

Becks

kitty skriver:

Held og lykke med det! Der er jo ingen der siger, at én uddannelse skal vare hele livet

Jeg synes det er fedt du tager chancen!

Tak

Nej det er rigtigt, og så kan jeg jo altid falde tilbage til ældre faget igen hvis det er

Anmeld

18. februar 2010

Becks

wamse skriver:

Held og lykke med at du kommer ind

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.