bageførstehjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Milka

nu ved jeg at mange af jer er eksperter i bagning, måske kan i hjælpe!

jeg vil lave nogle muffins til pigernes 1-årsdag og vil gerne at de ser rigtig fiiiine ud, ligesom på billedet

spørgsmålet er, hvordan jeg laver det der halløj ovenpå? er det noget glasuragtigt noget eller hvad?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Ni-ko-li-ne

jeg vil lave nogle muffins til pigernes 1-årsdag og vil gerne at de ser rigtig fiiiine ud, ligesom på billedet

spørgsmålet er, hvordan jeg laver det der halløj ovenpå? er det noget glasuragtigt noget eller hvad?

det ligner noget frosting af en slags....

Anmeld

18. februar 2010

msax

lidt ligegyldig bemærkning - men jeg melder pas...

Anmeld

18. februar 2010

Milka

ka-ri-na skriver:

det ligner noget frosting af en slags....

okay hvordan laver jeg det, ved du?

Anmeld

18. februar 2010

TbCp

Milka skriver:

altså du kan evt bruge noget icing https://www.baby.dk/debat/23944pi1/kageklubben/jeres-bedste-opskrift-paa-icing-til-cupcakes.aspx

Men ellers det der mmf som bruges til "almindelige" kager

men under opskrifter i "kageklubben" ligger der sikker forskellige opskrifter på det.

Anmeld

18. februar 2010

Milka

TbCp skriver:

altså du kan evt bruge noget icing https://www.baby.dk/debat/23944pi1/kageklubben/jeres-bedste-opskrift-paa-icing-til-cupcakes.aspx

Men ellers det der mmf som bruges til "almindelige" kager

men under opskrifter i "kageklubben" ligger der sikker forskellige opskrifter på det.

kageklubben, anede slet ikke sådan en fandtes er ikke så god til at komme rundt på resten af baby. men tak

Anmeld

18. februar 2010

Bondepigen

Milka skriver:

Nu ved jeg ikke, om du har tænkt, at det skal være med frosting/icing eller hvad det kaldes.... Men synes lige jeg ville vise nogen min niece har lavet med alm. farvet glasur....

Synes nemlig de er ret så fine...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2010

Milka

bondepigen skriver:

Nu ved jeg ikke, om du har tænkt, at det skal være med frosting/icing eller hvad det kaldes.... Men synes lige jeg ville vise nogen min niece har lavet med alm. farvet glasur....

Synes nemlig de er ret så fine...

wow hvor er de flotte! og almindelig glasur, det kan selv jeg finde ud af (tror jeg)

tak for det!

Anmeld

18. februar 2010

Bondepigen

Milka skriver:

wow hvor er de flotte! og almindelig glasur, det kan selv jeg finde ud af (tror jeg)

tak for det!

Det var så lidt... Flot, let og overskueligt.... Og jeg går ud fra det er til pigernes fødselsdag, og der ville de da være søde til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.