Er SÅ stolt :-) Min 2 årige datter har lavet på wc'et :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Mutti2

Ja, som overskriften siger har Milla-Victoria endeligt lavet "puha" på wc'et

Ej hvor er det altså stort  Og hvor jeg tudede

Hun har været ræselslagen for at gøre det på potten, har prøvet i et par måneder  Men i går fik jeg så samlet en opsats til wc'et. Vi brugte 1½ time derude i går uden held!! Men efter kun en time i dag, gjorde hun det skisme

Måtte lige dele det med jer  Synes det er så flot!!

14 dage før hun bliver 2 smider hun sutten. Og en måned efter hendes 2 års fødselsdag laver hun på wc'et

Hihi... er så stolt at jeg sågar har skrevet det på facebook  Er lidt spændt på hvordan det bliver taget

Knus en MEGET stolt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Corn

Hun skal nok blive stolt som teenager, når hun finder ud af, at du lagde på facebook da hun sked på toilettet første gang

Anmeld

18. februar 2010

MyBaby

Jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er stolt - det har du helt sikkert også al mulig grund til at være! Sikke en dygtig datter, du har!

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Af med den ble.. mon ikke hun er klar.

Mine har heller aldrig brugt potte, så det er da super hun bare sidder på wc og så slipper du for den der klamme potte..

Knus...

Anmeld

18. februar 2010

Mutti2

Macaab skriver:

Hun skal nok blive stolt som teenager, når hun finder ud af, at du lagde på facebook da hun sked på toilettet første gang

Hahahahahaha  Ja ikke  Det er nok en af de ting jeg skal undgå at fortælle hende

Anmeld

18. februar 2010

Mutti2

MyBaby skriver:

Jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er stolt - det har du helt sikkert også al mulig grund til at være! Sikke en dygtig datter, du har!

Ihhh tak skal du have

Det er godt nok en stoooor følelse!! Men samtidigt også lidt svært at forstå at hun er blevet så stoooor

Anmeld

18. februar 2010

Mutti2

Eva skriver:

Af med den ble.. mon ikke hun er klar.

Mine har heller aldrig brugt potte, så det er da super hun bare sidder på wc og så slipper du for den der klamme potte..

Knus...

Ihhh det håber jeg da  Jeg satser lidt på at hun inden for et par mdr er klar til at smide den  

Har en aftale med DP'en om at hun også begynder at træne med hende fra i næste uge

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihhh det håber jeg da  Jeg satser lidt på at hun inden for et par mdr er klar til at smide den  

Har en aftale med DP'en om at hun også begynder at træne med hende fra i næste uge

Men hvornår er de klar?

Jeg tog bleen fra mine og sagde at når de skulle tisse var det på wc og så var de renlige.. tror på at hvis de fysiologisk er klar, så er det enten eller...for at børnen kan finde ud af det, hvis du forstår..

Knus Eva..

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihhh tak skal du have

Det er godt nok en stoooor følelse!! Men samtidigt også lidt svært at forstå at hun er blevet så stoooor

Ved hvad du mener.. Min førstfødte bliver 5 på søndag...

Anmeld

18. februar 2010

lion

Hvor er hun bare super dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.