Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som overskriften siger har Milla-Victoria endeligt lavet "puha" på wc'et
Ej hvor er det altså stort Og hvor jeg tudede
Hun har været ræselslagen for at gøre det på potten, har prøvet i et par måneder Men i går fik jeg så samlet en opsats til wc'et. Vi brugte 1½ time derude i går uden held!! Men efter kun en time i dag, gjorde hun det skisme
Måtte lige dele det med jer Synes det er så flot!!
14 dage før hun bliver 2 smider hun sutten. Og en måned efter hendes 2 års fødselsdag laver hun på wc'et
Hihi... er så stolt at jeg sågar har skrevet det på facebook Er lidt spændt på hvordan det bliver taget
Knus en MEGET stolt mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun skal nok blive stolt som teenager, når hun finder ud af, at du lagde på facebook da hun sked på toilettet første gang
Jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er stolt - det har du helt sikkert også al mulig grund til at være! Sikke en dygtig datter, du har!
Af med den ble.. mon ikke hun er klar.
Mine har heller aldrig brugt potte, så det er da super hun bare sidder på wc og så slipper du for den der klamme potte..
Knus...
Macaab skriver: Hun skal nok blive stolt som teenager, når hun finder ud af, at du lagde på facebook da hun sked på toilettet første gang
Hahahahahaha Ja ikke Det er nok en af de ting jeg skal undgå at fortælle hende
MyBaby skriver: Jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er stolt - det har du helt sikkert også al mulig grund til at være! Sikke en dygtig datter, du har!
Ihhh tak skal du have
Det er godt nok en stoooor følelse!! Men samtidigt også lidt svært at forstå at hun er blevet så stoooor
Eva skriver: Af med den ble.. mon ikke hun er klar. Mine har heller aldrig brugt potte, så det er da super hun bare sidder på wc og så slipper du for den der klamme potte.. Knus...
Ihhh det håber jeg da Jeg satser lidt på at hun inden for et par mdr er klar til at smide den
Har en aftale med DP'en om at hun også begynder at træne med hende fra i næste uge
Milla-Victoria's mor skriver: Ihhh det håber jeg da Jeg satser lidt på at hun inden for et par mdr er klar til at smide den Har en aftale med DP'en om at hun også begynder at træne med hende fra i næste uge
Men hvornår er de klar?
Jeg tog bleen fra mine og sagde at når de skulle tisse var det på wc og så var de renlige.. tror på at hvis de fysiologisk er klar, så er det enten eller...for at børnen kan finde ud af det, hvis du forstår..
Knus Eva..
Milla-Victoria's mor skriver: Ihhh tak skal du have Det er godt nok en stoooor følelse!! Men samtidigt også lidt svært at forstå at hun er blevet så stoooor
Ved hvad du mener.. Min førstfødte bliver 5 på søndag...
Hvor er hun bare super dygtig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128