øv.... Nikoline græder utrøsteligt i legestuen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Ni-ko-li-ne

ja, dp ringede for 15 min siden... Nikoline græder og græder... hun har ikke feber, men hun er jo på penicillin for ørerne.... :0( og jeg kan jo ikke gøre hverken fra eller til.... Så Martin ville afslutte sine samtaler så hurtigt som muligt og hente hende.... trist at sidde her og vente når jeg ved at Nikoline er skidt tilpas... :0(

glæder mig til de kommer hjem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Vingummien

Nårh hvor synd. De kan godt få det skidt af det medicin der.
Men godt han har mulighed for at hente hende snart

Anmeld

18. februar 2010

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Nårh hvor synd. De kan godt få det skidt af det medicin der.
Men godt han har mulighed for at hente hende snart

ja hendes mave er ikke okay når hun får penicillin.... måske det er det som driller.... hun har også sovet skidt i nat:0(

Anmeld

18. februar 2010

Vingummien

ka-ri-na skriver:

ja hendes mave er ikke okay når hun får penicillin.... måske det er det som driller.... hun har også sovet skidt i nat:0(

Ja så er den ikke sjov hvis hun så også er træt oven i det.

Glæder mig til de kan snakke helt rent så kan de sgu sige hvis det er maven, godt nok er man blevet bedre til at vide hvad det er, men man mangler stadig at de kan sige det syntes jeg.

Anmeld

18. februar 2010

lion

Hvor er det synd for din lille mus at hun ikk har det godt. Så er det godt at Martin kan hente hende og hun kan komme hjem til mor. Hvor der er bedst at være.

Anmeld

18. februar 2010

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Ja så er den ikke sjov hvis hun så også er træt oven i det.

Glæder mig til de kan snakke helt rent så kan de sgu sige hvis det er maven, godt nok er man blevet bedre til at vide hvad det er, men man mangler stadig at de kan sige det syntes jeg.

ja, man kan jo se hvis de tager sig til øret.... men resten er lidt getværk.....

Anmeld

18. februar 2010

Vingummien

ka-ri-na skriver:

ja, man kan jo se hvis de tager sig til øret.... men resten er lidt getværk.....

Ja her er man ikke i tvivl om det er ørene for han stikker hele sin pege finger i øret når det er.

Anmeld

18. februar 2010

anna-jonas

Nåååhhhhh..................det bette pus. Godt at Martin kan hente, så hun kan komme hjem og få ro.

Få det nu ikke dårligt, over at du ikke kan hente hende................sådan er det bare lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.