Tøjstørrelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

hc=k

Min Kristopher bliver 1 år her d 31.03 og jeg har tænkt mig at ønske mig tøj til ham.
I den anledning vil jeg egentlig gerne hører lidt om hvad tøjstørrelse jeres børn bruger og hvad alder de jo så har nu.

Håber i vil hjælpe mig lidt hilsen Henni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

MetteT

Kathrine er 14 mdr og hun bruger 80-86..

Knus Mette

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Hvor stor er han? det er jo det du skal gå ud fra.. der kan jo være meget forskel på de små pus..

Anmeld

18. februar 2010

BinaMor

ja mener gabriella brugte 74-80 der. nu er hun knap halvandet og bruger str 86.

men det kommer jo an på hvor høj han er. vælg dog altid større. det krymper jo nogle gange det skidt og hellere smøre ærmer lidt op end at de stumper efter 2 uger.

Anmeld

18. februar 2010

hc=k

Eva skriver:

Hvor stor er han? det er jo det du skal gå ud fra.. der kan jo være meget forskel på de små pus..

Jamen han er vist meget gennemsnitlig, han bruger den tøjstørrelse som svare til alderen hvis man kigger i nakken på tøjet 80.

Det var mere sådan fordi jeg tænkte at jeg ville ønske mig tøj til lang tid frem og så er det jo meget rart at vide hvordan størrelserne ligger.

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Jamen han er vist meget gennemsnitlig, han bruger den tøjstørrelse som svare til alderen hvis man kigger i nakken på tøjet 80.

Det var mere sådan fordi jeg tænkte at jeg ville ønske mig tøj til lang tid frem og så er det jo meget rart at vide hvordan størrelserne ligger.

De næste er 86 eller 92, men husk at regne frem med vinter sommer osv, for vinter skal det jo ikke være det samme som det tøj der er til sommer osv.

Kunne du ikke ønske dig gavekort, så kan du købe tøj når han mangler og det han har brug for..

Knus..

Anmeld

18. februar 2010

hc=k

Eva skriver:

De næste er 86 eller 92, men husk at regne frem med vinter sommer osv, for vinter skal det jo ikke være det samme som det tøj der er til sommer osv.

Kunne du ikke ønske dig gavekort, så kan du købe tøj når han mangler og det han har brug for..

Knus..

Jo det har jeg også tænkt på for så kan jeg jo gemme dem

Jeg har sindsygt meget sommertøj til ham fra min søsters dreng, men jeg kan ikke arve mere tøj af dem fordi hendes dreng bruger samme størrelse som min nu. Der er så bare lige 10 måneder mellem dem

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Jo det har jeg også tænkt på for så kan jeg jo gemme dem

Jeg har sindsygt meget sommertøj til ham fra min søsters dreng, men jeg kan ikke arve mere tøj af dem fordi hendes dreng bruger samme størrelse som min nu. Der er så bare lige 10 måneder mellem dem

Men det kan også udligne sig, det at de er samme str. nu....så du igen kan arve.. jeg ville helt sikkert ønske penge eller gavekort i stedet-...

Knus..

Anmeld

18. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er snart 11 mdr. og hun bruger str 80 i bluser og str 86 i bukser og kjoler. Hun har meget lange ben. Vi har arvet tøj fra hendes kusine som bliver 2 år til april, men da hun er lille af sin alder er det lige før, at de bruger samme str. Hendes kusine er først lige kommet i str. 92

Anmeld

18. februar 2010

trunte89

Hvis du har en masse sommertøj liggende, så ville jeg nok bare ønske tøj i str 92 (hvis ikke gavekort)

Min Sara er str 92 - Hendes bukser i 86 er lige blevet for små, men 92 i bukser er lige rigeligt store. Hun har en træls størrelse lige nu synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.