Kinesisk kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

ChatH

hej de damer, sad lige og tænkte på om nogen af jer har kigget i den der kinesiske kalender for om man får en pige eller en dreng og passede det på jer?

Med pigerne passede det på mig, den sagde piger og jeg fik to stk

denne gang siger den en dreng - så nu må vi se den 17 marts om det passer denne gang også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

msax

Med Mille viste vi ikke om hun var lavet i februar eller marts - og den ene måned sagde pige og den anden dreng - så dengang brugte vi den ikke.

Denne gang siger den at vi venter os en pige, så nu får vi se hvad der kommer ud til os til august.

Men det er da lidt skægt hvis den passer. SMIL Mette

Anmeld

18. februar 2010

anna-jonas

msax skriver:

Med Mille viste vi ikke om hun var lavet i februar eller marts - og den ene måned sagde pige og den anden dreng - så dengang brugte vi den ikke.

Denne gang siger den at vi venter os en pige, så nu får vi se hvad der kommer ud til os til august.

Men det er da lidt skægt hvis den passer. SMIL Mette

Halloooo..........................er der noget jeg har overset der?? Vidste ikke at du var gravid igen....................Wauw.................tillykke.

Anmeld

18. februar 2010

msax

Anna-jonas skriver:

Halloooo..........................er der noget jeg har overset der?? Vidste ikke at du var gravid igen....................Wauw.................tillykke.

TAK - ja den må du have overset.

Jeg er i 16 + 1 idag...

Det er skønt men hårdt at være gravid igen

Anmeld

18. februar 2010

TbCp

Chatarina skriver:

hej de damer, sad lige og tænkte på om nogen af jer har kigget i den der kinesiske kalender for om man får en pige eller en dreng og passede det på jer?

Med pigerne passede det på mig, den sagde piger og jeg fik to stk

denne gang siger den en dreng - så nu må vi se den 17 marts om det passer denne gang også.

Ja den passede her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.