det sidste indlæg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

MORJESPERSEN

Caroline86 skriver:

..under "graviditet" i den her omgang...

Det er godt nok underligt!

Dagen i dag, startede i går. Vi var til samtaler med læger, sygeplejersker, jordemoder og anestesi i går og alt gik rigtig fint! De er smadder søde og vi føler os i trygge hænder!

Jeg har ikke sovet hele natten (naturligt nok) og jeg er selvfølgelig MEGA sulten og tørstig, fordi jeg hverken må spise eller drikke

Nu skal vi afsted og så går der forhåbentlig ikke mere end 4 timers tid før der kan komme en tråd herinde hvor der står at prinsessen er ankommet og at alle har det godt

Her kommer de sidste mavebilleder:

1000 knus Caroline

Vil bare lige sige held og lykke... har´kikket med fra side linen.... Glæder mig til at se din smukke baby og høre om din fødsel...

Fie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Hey!

Held og lykke!  Det bliver bare spændende.. Glæder mig til at se billeder og håber det hele forløber som det skal!!

Stine 29+1

Anmeld

18. februar 2010

Sisley

Ej hvor er det bare mærkeligt, spændende, underligt og alt muligt andet at tænke på, hvor du mon er nu. Håber alt går godt for Jer!

Jeg tror slet ikke jeg ville have nerver til pks - men ok - det er jo ikke (altid) noget man selv bestemmer.

Mange tanker
Sara

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Uhh. hvor spændende... Tillykke på forhånd... Og ser frem til billeder...

Anmeld

18. februar 2010

Pia.

iiii hvor er det bare spændende... glæder mig så meget til at høre fra dig...

Rigtig meget held og lykke med det hele..

Stort knus fra Pia

Anmeld

18. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Held og lykke  

Anmeld

18. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ihhh, rigtig mange gange held og lykke!!!

Håber at det hele forløber som planlagt, og at I snart vil stå med lille Laura i jeres arme. I må være så spændte

Knus

Anmeld

18. februar 2010

forår

Held og lykke

Anmeld

18. februar 2010

Sofia

Håber alt går som det skal

Og din datter får fødselsdag sammen med Simon Kvamm, hihi, bare et lille ligegyldigt input fra min side.

Men mange krydsede fingre herfra

Anmeld

18. februar 2010

Tulle28

Nej hvor er det spændende! Krydser fingre for at alt forløber som det skal, og venter med spænding på update fra dig - med billeder af prinsessen

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.