Hvorfor er I oppe her i nat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Pige2009

Jeg kan se, at der lige nu kl. 1.17, er 40 profiler online, heraf 2 af mine venner herinde. Derfor blev jeg lige lidt nysgerrig efter at vide, hvorfor I er online på dette ukristelige tidspunkt.

Grunden til jeg selv er oppe er at jeg sover meget dårligt om natten for tiden, da tankerne kværner rundt.

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

FrkLarsen

Her er jeg oppe pga et kæmpe skænderi med kæresten.

Tankerne suser også bare rundt her. 

Kamilla 15+5

Anmeld

18. februar 2010

ooo

Jeg er oppe da jeg har dårlig samvittighed over at jeg ikke har lavet noget på mit speciale i nogle dage. Prøver nu at lave lidt, men synes jeg er kørt lidt fast.

Så er det også bare vildt demotiverende at kæresten ligger og snorker rigtig højt.

Anmeld

18. februar 2010

Pige2009

FrkLarsen skriver:

Her er jeg oppe pga et kæmpe skænderi med kæresten.

Tankerne suser også bare rundt her. 

Kamilla 15+5

Øv, hvor træls. Husk at passe på dig selv og den lille spunk i maven

K.h. Linda

Anmeld

18. februar 2010

Pige2009

Metchen skriver:

Jeg er oppe da jeg har dårlig samvittighed over at jeg ikke har lavet noget på mit speciale i nogle dage. Prøver nu at lave lidt, men synes jeg er kørt lidt fast.

Så er det også bare vildt demotiverende at kæresten ligger og snorker rigtig højt.

Der har jeg været for nogle år tilbage, så jeg kan levende sætte mig ind i den dårlige samvittighed. Jeg havde en skriveblokering på mit eget speciale på omkring 2 uger, men det lykkes mig alligevel at skrive det på 6 mdr.

K.h. Linda

Anmeld

18. februar 2010

ønskebørn74

Linda2009 skriver:

Jeg kan se, at der lige nu kl. 1.17, er 40 profiler online, heraf 2 af mine venner herinde. Derfor blev jeg lige lidt nysgerrig efter at vide, hvorfor I er online på dette ukristelige tidspunkt.

Grunden til jeg selv er oppe er at jeg sover meget dårligt om natten for tiden, da tankerne kværner rundt.

K.h. Linda

jeg har sukker rus... Har været ude at spise singalesisk mad ved forældrene og masser af is....

Anmeld

18. februar 2010

Pige2009

ønskebarn74 skriver:

jeg har sukker rus... Har været ude at spise singalesisk mad ved forældrene og masser af is....

Griner højt...  Sådan skal det være...

K.h. Linda

Anmeld

18. februar 2010

Pige2009

Slet ikke flere der vil dele????????????????

Anmeld

18. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det kan jo også være nogen af dem, der ikke slukker deres computer om natten Sådan en er jeg fx. gift med

Anmeld

18. februar 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Det kan jo også være nogen af dem, der ikke slukker deres computer om natten Sådan en er jeg fx. gift med

Good point og tillykke med den fine NF skanning idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.