Kan brugt lejetøj vaskes??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Bom

Hej Piger..

Hva søren gør jeg, jeg har fået en masse lejetøj af en veninde, men ville egentlig gerne have det vasket, da hun har haft det brugt til hendes to børn..

Men mit problem er så, at det er lejetøj af stof med så'n nogle rangle ting inde i.. Kan det vaskes i maskinen??

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Risen

Mini-Terp skriver:

Hej Piger..

Hva søren gør jeg, jeg har fået en masse lejetøj af en veninde, men ville egentlig gerne have det vasket, da hun har haft det brugt til hendes to børn..

Men mit problem er så, at det er lejetøj af stof med så'n nogle rangle ting inde i.. Kan det vaskes i maskinen??

Knus Maria

Umiddelbart ja  .. Men måske er det bedre at gøre det i hånden ? .. Bare for at være på den sikre side.. 

Anmeld

17. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg ville da prøve hvis det var mig

Umiddelbart tror jeg det meste kan holde til en tur i vaskemaskinen på 30 grader - selvf. ikke legetøj der bruger batterier og den slags, men ellers ville jeg ikke tøve

Anmeld

17. februar 2010

Knudsen

Vi vasker stort set alt vores baby legetøj i vaskemaskinen eller opvaskemaskinen.. Bare der ikke er teknik deri..

Jeg putter det i et pudebetræk som kan lukkes, så det heller ikke ødelægger tromlen, og giver det en let vask i vaskemaskinen..

Der er ikke noget der er blevet ødelagt derved endnu..

Anmeld

17. februar 2010

quity

Ja det er jeg sikker på det kan...

Er der sådanne pive tingester (bamser der giver pivelyde fra signår man trykker på dem) så vask ik i vaskemaskine... Det har hag prøvet og pivetingesten gik i stykker

Anmeld

17. februar 2010

Bom

quity skriver:

Ja det er jeg sikker på det kan...

Er der sådanne pive tingester (bamser der giver pivelyde fra signår man trykker på dem) så vask ik i vaskemaskine... Det har hag prøvet og pivetingesten gik i stykker

Nej de kan kun rasle når man ryster dem..

Tror sku jeg prøver og smide dem i maskinen, det kan jo højest gå galt..

Anmeld

17. februar 2010

Bom

Knudsen skriver:

Vi vasker stort set alt vores baby legetøj i vaskemaskinen eller opvaskemaskinen.. Bare der ikke er teknik deri..

Jeg putter det i et pudebetræk som kan lukkes, så det heller ikke ødelægger tromlen, og giver det en let vask i vaskemaskinen..

Der er ikke noget der er blevet ødelagt derved endnu..

Hva gør du så når det skal tørres?? Over i tørretumbleren eller??

Anmeld

17. februar 2010

Mutti2

Mini-Terp skriver:

Hej Piger..

Knus Maria

Hejsa

Vores Dagplejemor vasker det i vaskemaskinen!! Hun putter det dog i et sengelinnet således at det ikke skader vaskemaskinen, eller at små ting sætter sig fast

Tror dog IKKE at du skal smide det i tørre trumbleren

Held og lykke med det

Knus

Anmeld

17. februar 2010

Bom

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

Vores Dagplejemor vasker det i vaskemaskinen!! Hun putter det dog i et sengelinnet således at det ikke skader vaskemaskinen, eller at små ting sætter sig fast

Tror dog IKKE at du skal smide det i tørre trumbleren

Held og lykke med det

Knus

Jeg tror jeg prøver det, nu er i så mange der har skrevet at det godt kan tåle det, så prøver lykken..

Men tak for rådene, og så nøjes jeg med og hænge det op foran brændeovnen til tørre..

Anmeld

17. februar 2010

ekzunz

Jeg har vasket alle Lamaze dimserne i vaskemaskinen - i sådan et BH-net. Og så bare på tørresnoren bagefter. Og alt fungerede fint bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.