Her bor Viktor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Jules

Så er Viktors værelse næsten færdigt :) Vi mangler stadigvæk at få en masse legetøj derind og så skal der sættes gardinstang op og vindueskarmen skal males. Og så nogle andre småting...

Det er bare super lækkert at det nu kan bruges....

Og nu ligger Viktor manden og putter deroppe... Og forhåbentlig får han en nat uden at blive vækket af fars snorken ;)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

LotteGabriella

nøøøiiiijj hvor er det fint og super hyggeligt

me like

Anmeld

17. februar 2010

iln

Ej Julie... hvor er det bare blevet godt. Og viktormanden har de samme vægstickers som Silas. De er så super søde  Glæder mig til at se hvordan du vil have gardinerne.

Anmeld

17. februar 2010

trine1989

nej hvor er det bare et smadder hyggeligt værelse og rigtig god måde at bruge pladsen når der er skråvægge  

Super flot værelse det kan lille viktor godt prale med

smiler...

Knus Trine

Anmeld

17. februar 2010

Jules

iln skriver:

Ej Julie... hvor er det bare blevet godt. Og viktormanden har de samme vægstickers som Silas. De er så super søde  Glæder mig til at se hvordan du vil have gardinerne.

Mange tak :)

Ihhhh det har jeg da slet ikke lagt mærke til!

Vi glæder os til i kommer herud :)

Anmeld

17. februar 2010

Sofia

Det er bare så fint. Vi bor meget småt så der bliver ikke et babyværelse (er dog heller ikke gravid endnu).. Men jeg tænker i små baner, hvordan vi kan indrette os når tiden kommer, og synes din puslekommode ser rigtig fin og praktisk ud, meget på lidt plads. Hvor har du købt den henne? knus

Anmeld

17. februar 2010

Jules

trine1989 skriver:

nej hvor er det bare et smadder hyggeligt værelse og rigtig god måde at bruge pladsen når der er skråvægge  

Super flot værelse det kan lille viktor godt prale med

smiler...

Knus Trine

Tusind tak :)

Ja man blir nødtil at være lidt kretiv... Så der ikke bliver spild plads ;)

Anmeld

17. februar 2010

Jules

ViolaFie skriver:

Det er bare så fint. Vi bor meget småt så der bliver ikke et babyværelse (er dog heller ikke gravid endnu).. Men jeg tænker i små baner, hvordan vi kan indrette os når tiden kommer, og synes din puslekommode ser rigtig fin og praktisk ud, meget på lidt plads. Hvor har du købt den henne? knus

Jeg har købt det på et lager salg for varer med små fejl...For 1500 kr sammen med tremmesengen. Og man kan ikke se det fejler noget!

Det er fra Sverige af... Og det er købt i 2006. har desværre ikke set noget der minder om det siden :(

Anmeld

17. februar 2010

Jules

LotteGabriella skriver:

nøøøiiiijj hvor er det fint og super hyggeligt

me like

Skønt der er nogen der syntes det er fint :)

Anmeld

17. februar 2010

Sofia

Jules skriver:

Jeg har købt det på et lager salg for varer med små fejl...For 1500 kr sammen med tremmesengen. Og man kan ikke se det fejler noget!

Det er fra Sverige af... Og det er købt i 2006. har desværre ikke set noget der minder om det siden

Okay, øv en skam, ellers så fint, den romantiske stil, love it. Bløde kanter osv... rigtig æggeskal! Uh det må være så skønt med plads til både kommoden, skab osv. Jeg satser lidt på at kunne nøjes med en puslekommode og en seng. Men hvor er værelset bare fint altså, er misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.