Gave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

MORJESPERSEN

http://gladeunger.dk/butik/catalog/popup_image.php/pID/609

Så har jeg købt pigernes fødselsdags gave... håber det bliver et hit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Vinker

Hvor ser det fint ud. Rigtig tøset - Er sikker på de nok ska blive glade for det!

Niklas Emil har lige fået dette lille køkken og det er han bare rigtig glad for!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2010

grinbidderen

Vinker skriver:

Hvor ser det fint ud. Rigtig tøset - Er sikker på de nok ska blive glade for det!

Niklas Emil har lige fået dette lille køkken og det er han bare rigtig glad for!

nej hvor sjovt det er priæst det samme køkken valdemar har..... han fik det i julegave...

og fie hvor er det bare et rigtig sødt pige køkken tøserne får i gave..

Anmeld

17. februar 2010

MORJESPERSEN

Vinker skriver:

Hold da op et køkken han har sig!!!!!! Hvor er det bare flot...Kan godt se det køkken jeg  har valgt ikke har så mange detalie som hans. men håber på de syndes om det..

Anmeld

17. februar 2010

MORJESPERSEN

grinbidderen skriver:

nej hvor sjovt det er priæst det samme køkken valdemar har..... han fik det i julegave...

og fie hvor er det bare et rigtig sødt pige køkken tøserne får i gave..

Tak, jeg håber på de kan lide det fik det på udsalg..... Det er et flot køkken i har jer, syndes det er bedre end det jeg har valgt. Men pyt de skal nok blive glad for det jeg har købt..

Anmeld

17. februar 2010

grinbidderen

MORJESPERSEN skriver:

Tak, jeg håber på de kan lide det fik det på udsalg..... Det er et flot køkken i har jer, syndes det er bedre end det jeg har valgt. Men pyt de skal nok blive glad for det jeg har købt..

jeg syntes jeres ser rigtig godt ud og det vi har til valdemar syntes ikke det er lige så godt som jeg forventet mig. han kan flytte rundt på det og vælte det hele tiden fordi det ikke vejer særlig meget, ellers er han bare mega stærk hihi.. men fortryder vores køb en del..

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

MORJESPERSEN skriver:

Hold da op et køkken han har sig!!!!!! Hvor er det bare flot...Kan godt se det køkken jeg  har valgt ikke har så mange detalie som hans. men håber på de syndes om det..

Det ser måske liiidt for rigtigt ud det køkken han har, men når alt kommer til alt så tror jeg de små blir glade lige meget hvilket køkken de får

Anmeld

17. februar 2010

anna-jonas

Nååååhhhh..............sikke et fint "tøsekøkken"............har du købt 2, for eller kan der godt blive kamp om ovnen....

Anmeld

17. februar 2010

MORJESPERSEN

Anna-jonas skriver:

Nååååhhhh..............sikke et fint "tøsekøkken"............har du købt 2, for eller kan der godt blive kamp om ovnen....

Jeg har godt nok kun købt et... syndes 500kr var nok penge bare for et køkken.... De må jo lære at deles Men må nok helre købe 2 af alt tilbehør....

Anmeld

17. februar 2010

MORJESPERSEN

grinbidderen skriver:

jeg syntes jeres ser rigtig godt ud og det vi har til valdemar syntes ikke det er lige så godt som jeg forventet mig. han kan flytte rundt på det og vælte det hele tiden fordi det ikke vejer særlig meget, ellers er han bare mega stærk hihi.. men fortryder vores køb en del..

Så er jeg spændt på at se vores, det skulle være lavet af træ.... håber ikke de kan skubbe det rundt Men syndes det er et flot køkken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.