At leje hus? (Trekantsområdet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

RikkeR

Tjuhl skriver:

skov og naturstyrelsen har ofte huse til leje i jylland og ellers er det en rigtig godt ide at kontakte godser og herregårde, de har som regel huse til leje. vi bor selv under Holstenshuus Gods på sydfyn

Åhh Sydfyn - det er det skønneste sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

oo

RikkeR skriver:

Åhh Sydfyn - det er det skønneste sted

jaaaa, naturen er i hvert fald dejlig (menneskemæssigt og socialt kan jeg godt savne Nørrebro RET meget ) vi bor oppe i skoven med udsigt udover vandet....ja og vi har kunnet se havet der er frosset til is ud til Bjørnø

Anmeld

17. februar 2010

Ox.

Tjuhl skriver:

skov og naturstyrelsen har ofte huse til leje i jylland og ellers er det en rigtig godt ide at kontakte godser og herregårde, de har som regel huse til leje. vi bor selv under Holstenshuus Gods på sydfyn

Ah super idé, vi har absolut intet problem i at bo lidt udenfor byen

Anmeld

17. februar 2010

Ox.

RikkeR skriver:

Ja ok - det kan jeg godt se  - det var noget at en forskel.

Håber I finder ud af det.

Tusinde tak skal du ha'

Anmeld

17. februar 2010

RikkeR

Tjuhl skriver:

jaaaa, naturen er i hvert fald dejlig (menneskemæssigt og socialt kan jeg godt savne Nørrebro RET meget ) vi bor oppe i skoven med udsigt udover vandet....ja og vi har kunnet se havet der er frosset til is ud til Bjørnø

Bum, bum - Nørrebro vs. Sydfyn - hmm, sikke et kulturchok.

Jeg har ikke selv boet på sydfyn, så kender ikke helt til det sociale liv eller mangel på samme. Men forstår da godt at du savner Nørrebros pulserende liv - det gør jeg også ind imellem

Anmeld

17. februar 2010

oo

RikkeR skriver:

Bum, bum - Nørrebro vs. Sydfyn - hmm, sikke et kulturchok.

Jeg har ikke selv boet på sydfyn, så kender ikke helt til det sociale liv eller mangel på samme. Men forstår da godt at du savner Nørrebros pulserende liv - det gør jeg også ind imellem

ja, det er et ret heftigt kulturchok! godt man har venner og familie på nørrebro stadig, så det er der man er, når man er der

Anmeld

18. februar 2010

Halbschön

Sussie&Lilje skriver:

Jo den så jeg godt, men den er for lille

Den vi sidder i nu er 114kvm og 3 værelser til 5300,- ..

Men ellers mange mange tak!

Og jeg bor i samme by, men i en lille lejlighed på 73kvm til 6600

Anmeld

18. februar 2010

trine1989

Sussie&Lilje skriver:

Hej piger ..

Min kæreste og jeg er ved at være godt trætte af naboerne nu, og eftersom boligforeningen ikke gider at gøre det store ved det, leger vi med tanken om hus, men da vi begge er under uddannelse, skal det være et hus man kan leje.

Vi har flere gange hørt i fjernsynet osv., at det skulle være meget nemt at leje hus pt, pga krisen osv ...

Men vi kan simpelthen ikke rigtig finde hovede eller hale i hvor man starter med at søge, synes når jeg søger på google, at jeg kun kan finde en enkelt hjemmeside, hvor der kun er 1 hus i kolding, og tilgengæld en ordentlig stak i Vejle, men de koster så også 15.000 og opefter i måneden uden forbrug! Pyyh.

Er der nogle kloge hoveder derude der har forstand på de her ting?

hej

jeg kan ikke lade være med at tænke på dit indlæg da vi selv har hus i vejle og jeg ved at der er mange til salg i øjeblikket til 800-900.000 kr. som har været til salg i mindst 1 år kune du ikke prøve at ringe til mæglere rundt omkring og høre om det er muligt at leje et af husene i synes om og måske med køb for øje på længere sigt??

tænker bare at jeg selv var og skal på uddannelse igen og vi kan sagtens sidde i huset. plus renten er virkelig lav lige nu så terminen er lav...

Vi søgte selv efter større lejlighed til leje men det er simpelthen for dyrt i forhold til at selv købe.

Knus Trine

Anmeld

18. februar 2010

Ox.

Renée88 skriver:

Og jeg bor i samme by, men i en lille lejlighed på 73kvm til 6600

Ja der er dælme forskel søde .. men nu hedder min adresse også skovparken :-(

Kæresten og jeg har tit snakket om hvor dejlig lejligheden er fordi den er så stor, og det er store rum, havde den da bare lagt et andet sted! ....

I bor oppe på "knuds vejene" ikke? ;-)

Anmeld

18. februar 2010

Ox.

trine1989 skriver:

hej

jeg kan ikke lade være med at tænke på dit indlæg da vi selv har hus i vejle og jeg ved at der er mange til salg i øjeblikket til 800-900.000 kr. som har været til salg i mindst 1 år kune du ikke prøve at ringe til mæglere rundt omkring og høre om det er muligt at leje et af husene i synes om og måske med køb for øje på længere sigt??

tænker bare at jeg selv var og skal på uddannelse igen og vi kan sagtens sidde i huset. plus renten er virkelig lav lige nu så terminen er lav...

Vi søgte selv efter større lejlighed til leje men det er simpelthen for dyrt i forhold til at selv købe.

Knus Trine

Pyha, jow det kan jeg selvfølgelig godt se! Det er da værd at overveje ihvertfald ... Tusinde tak!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.