Hjælp ang deltidssygemeldning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Mor til L&S

Hej piger!

Mine tanker kom lige på dette efter at have læst et andet indlæg.

Jeg har siden starten af januar været deltids sygemeldt og starter på barsel 2 marts.

Jeg er ellers i en fuldtisstilling og får løn ved min arbejdsgiver i min barsel indtil jeg til sidst skal på barselspenge...

Så nu kommer mit spørgsmål:'

Bliver mine barselspenge beregnet på min fulde løn eller at jeg har været deltids sygemeldt de 13 uger før barsel???

(Jeg får jo fuld løn ved min arbejdsgiver nu selvom jeg er deltids)

Håber virkelig nogen kan svare mig

Rollo 34+1 Som HÅBER hun får den alm barselpenge sats... OG IKKE mindre pga deltidssygemeldningen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

LMM

Rollo skriver:

Hej piger!

Mine tanker kom lige på dette efter at have læst et andet indlæg.

Jeg har siden starten af januar været deltids sygemeldt og starter på barsel 2 marts.

Jeg er ellers i en fuldtisstilling og får løn ved min arbejdsgiver i min barsel indtil jeg til sidst skal på barselspenge...

Så nu kommer mit spørgsmål:'

Bliver mine barselspenge beregnet på min fulde løn eller at jeg har været deltids sygemeldt de 13 uger før barsel???

(Jeg får jo fuld løn ved min arbejdsgiver nu selvom jeg er deltids)

Håber virkelig nogen kan svare mig

Rollo 34+1 Som HÅBER hun får den alm barselpenge sats... OG IKKE mindre pga deltidssygemeldningen!

Hej, har har selv været deltids sygemeldt det meste af min graviditet! og min løn har ikke ændret sig efter jeg er gået på barsel, jeg får fuldstændig det samme så der skal du ikke være urolig!

Anmeld

17. februar 2010

anna-jonas

Du får fuld dagpenge sats, bare rolig..........

Anmeld

17. februar 2010

Mor til L&S

LMM skriver:

Hej, har har selv været deltids sygemeldt det meste af min graviditet! og min løn har ikke ændret sig efter jeg er gået på barsel, jeg får fuldstændig det samme så der skal du ikke være urolig!

Tror heller ikk min løn vil ændre sig... men ar bange for at mine barselspenge (til den tid) ville ændre sig...

Anmeld

17. februar 2010

Mor til L&S

Anna-jonas skriver:

Du får fuld dagpenge sats, bare rolig..........

Dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.