Frida - den farlige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

TbCp

Bavianis skriver:

Ja - man skal gøre sig mange tanker inden man får en dansk/svensk:

• Kan jeg undvære alt der stikker ud fra torso? (Det vil blive FLÆNSET AF!)
  • Er mit nyfødte barn egentligt vigtigt for mig? (Det vil OGSÅ blive flænset!)
  • Har jeg behov for at få venner på besøg? (De vil også lide flænse-døden!)

Og ja - jeg kunne blive ved...

Hahaha ja

Utroligt man overhovedet kan købe de hunde mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

MyBaby

Jeg synes da også lige, jeg ville vise jer vores MEGET MEGET farlige hund - Calle. Som I kan se, så kan høj sne end ikke holde ham tilbage og slet ikke, når vi skal ind ude fra sneen - det gider han da slet ikke og viser sig her fra sin mest farlige side!!! På det sidste billede kan man rigtig se, hvor farlig hans tænder kan være - her er han igang med at samle en kommode til babyen sammen med sin far :0)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2010

MyBaby

Bavianis skriver:

Inspireret af Zettes tråd:

Dette er min muskelhund.

Den er yderst farlig, og i byen kun kendt som DRÆBER-HUNDEN FRIDA... Se blot hvad der er tilbage af benet, der engang var nyt og skinnende. Gys...

Med sådan en hund, burde I virkelig have et stort advarslesskilt hængende på hoveddøren!!!

Anmeld

17. februar 2010

LineD

Znuzke skriver:

Lukas spø'r om han må få den søde hund....???

Hihi eeeej, HAM vil jeg ikke også undvære :) Men han må til hver en tid komme og klappe og kramme Hihi

Anmeld

17. februar 2010

LineD

MyBaby skriver:

Jeg synes da også lige, jeg ville vise jer vores MEGET MEGET farlige hund - Calle. Som I kan se, så kan høj sne end ikke holde ham tilbage og slet ikke, når vi skal ind ude fra sneen - det gider han da slet ikke og viser sig her fra sin mest farlige side!!! På det sidste billede kan man rigtig se, hvor farlig hans tænder kan være - her er han igang med at samle en kommode til babyen sammen med sin far :0)

Uha for søren, tror lige der endte lidt tis på stolen!! Blev simpelthen dybt forskrækket!!

Anmeld

17. februar 2010

MyBaby

LineD skriver:

Uha for søren, tror lige der endte lidt tis på stolen!! Blev simpelthen dybt forskrækket!!

Ja, han er skam ikke sådan at spøge med

Anmeld

17. februar 2010

Bavianis

Her er Calle fra weekenden, da han var på besøg hos Flænseren (aka Frida). Det var en forfærdelig weekend - 2 fandenivoldske kamphunde - så bliver det altså ikke vildere!

Anmeld

17. februar 2010

LISBETH:-)

Her er min MEGET farlige kamp basset hund Nemo.

Anmeld

17. februar 2010

Bavianis

lisbeth2910 skriver:

Her er min MEGET farlige kamp basset hund Nemo.

Hold nu kæft hvor er den også kær!

Hvad vil den gøre - nusse een til døde???

Anmeld

17. februar 2010

MyBaby

Bavianis skriver:

Her er Calle fra weekenden, da han var på besøg hos Flænseren (aka Frida). Det var en forfærdelig weekend - 2 fandenivoldske kamphunde - så bliver det altså ikke vildere!

Ja, det var altså næsten ikke til at holde ud - de fløj konstant i flæsket på hinanden eller os....

Vores kære kamphunde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.