Efterskole..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

wamse

Eva skriver:

Her er der en beregner...kommer også an på hvor mange søskende under 18 år der er...

http://www.efterskole.dk/Find%20din%20efterskole/Beregn%20pris.aspx

Jeg skal give 774kr om ugen...så det er meget tæt på 3000kr for en måned...

Ok

Jeg skal af med 674 i ugen, så må jo se om der evt skulle kunne findes noget tilskud et sted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Honningblomst

wamse skriver:

Ok

Jeg skal af med 674 i ugen, så må jo se om der evt skulle kunne findes noget tilskud et sted.

2700kr, det er dælme også meget...ja, hvis ikke man som enlig mor kan få et tilskud, så burde ingen kunne...men mon ikke vi sparer en del ved ikke at have dem hjemme.. og egentlig så burde faderen vel betale halvdelen og ikke samfundet...men sådan er det jo ikke på noget område omkring fædre og deres ikke hjemmeboende børn...

Anmeld

18. februar 2010

wamse

Eva skriver:

2700kr, det er dælme også meget...ja, hvis ikke man som enlig mor kan få et tilskud, så burde ingen kunne...men mon ikke vi sparer en del ved ikke at have dem hjemme.. og egentlig så burde faderen vel betale halvdelen og ikke samfundet...men sådan er det jo ikke på noget område omkring fædre og deres ikke hjemmeboende børn...

Det jeg synes er latterligt er at selvom man er samboende med en ny, tæller man stadig som enlig forsøger, og får tilskuddet derefter. Det vil sige at man jo reelt har en meget større indkomst end det der beregnes efter.

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

wamse skriver:

Det jeg synes er latterligt er at selvom man er samboende med en ny, tæller man stadig som enlig forsøger, og får tilskuddet derefter. Det vil sige at man jo reelt har en meget større indkomst end det der beregnes efter.

Nemlig og du skal op og tjener MEGET før du ikke får samme tilskud som vi to kan få med en latterlig lav su...det hænger bare ikke sammen...men altså, det er fair nok det kun er forældre indkomst der tæller, men så burde begge forældre dælme også betale til opholdet...

Anmeld

18. februar 2010

eirene

Skal man så vælge en specifik eller kan man godt skrive op flere steder? Vi har nemlig et par stykker vi har kigget på og så er vi blevet anbefalet en også. Hun vil gerne på en med musik og dans og dem er der en del af.

Hvis det så bliver i Jylland skal man også tænke på transport hjem i weekenderne. Det koster jo også og som du siger sparer man jo på nogle andre ting hjemme, men ved ikke helt om det kan opveje det.

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

eirene skriver:

Skal man så vælge en specifik eller kan man godt skrive op flere steder? Vi har nemlig et par stykker vi har kigget på og så er vi blevet anbefalet en også. Hun vil gerne på en med musik og dans og dem er der en del af.

Hvis det så bliver i Jylland skal man også tænke på transport hjem i weekenderne. Det koster jo også og som du siger sparer man jo på nogle andre ting hjemme, men ved ikke helt om det kan opveje det.

Ja, det kan du godt...men du skal regne med det koster et gebyr at melde ind og ved ikke om du får det hele tilbage hvis ikke du tager imod pladsen...hvor Jeppe skal gå skal vi give 2000kr i gebyr for indmeldelse.

Jeg har været meget bevidst om transport og derfor er valget også faldet på en der ligger tæt på, men som selvfølgelig også opfylder de ønsker jeppe har..

Anmeld

18. februar 2010

DK

Jeg synes egentligt at 3000 kr er ret billigt! I Horsens kommune koster en vuggestueplads 2999 kr. Og der skal børnene jo da ikke "bo", eller have fuldtidskost og undervisninger osv.

Men derudover er det naturligvis en ret stor udskrivning når man er enlig!! Jeg håber i kan få lidt hjælp så du kan få ham sendt afsted!

Knus

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

DK skriver:

Jeg synes egentligt at 3000 kr er ret billigt! I Horsens kommune koster en vuggestueplads 2999 kr. Og der skal børnene jo da ikke "bo", eller have fuldtidskost og undervisninger osv.

Men derudover er det naturligvis en ret stor udskrivning når man er enlig!! Jeg håber i kan få lidt hjælp så du kan få ham sendt afsted!

Knus

Ja, men som enlig mor betaler du bestemt heller ikke 3000kr til pasning og har du flere børn er der tilskud osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.