Rigtig tøse tur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

ChatH

IHHH idag har mig og tøserne bare hygget. Vi bestilte billetter til biffen hvor vi skulle ind og se prinsessen og frøen, men må ærlig indrømme jeg var lidt nervøs for hvordan det skulle gå, de er jo ikke så store endnu.

Min far sagde så igår at man da ikke kunne tage i biffen uden at spise burger også så han gav kontanter til en tur på Mc. Donalds. Pigerne havde bare julelys i øjnene hele dagen igår.

Idag var vi så lige ude og hente en barnevogn til den nye baby til en meget billig penge og den var slet ikke brugt - og ja jeg ved godt der er længe til den kommer, men det var altså billigt.

Nåh men efter det gik turen så til hillerød hvor vi besøgte MC. D. og der blev bestilt happy meal og de fik scooby doo tegne bog! LYKKEN var gjort. HI HI.

Bagefter gik turen til biffen hvor der så at sige var SORT af mennesker. Det var helt fint, heldigvis skulle vi bare trykke vores billetter ud og så lige ind og købe slik.

Begge tøser kunne næsten ikke trække vejret af spænding da vi gik ind. og de sad hele to timer uden så meget som at rykke sig - kun efter popcorn og slik.

Det var simpelthen så hyggeligt og da vi kom ud fortalte de om sessen og frøen!!! Nu ligger de så og tegner i den nye scooby doo bog og er meget trætte.

Tænk at mine tøser er blevet så store godt jeg snart får en baby igen så jeg kan få stillet mine nusse lyster!! HA HA.

NÅh bare lidt om vores dag...

Chatarina og Tøser.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

TbCp

Århhh hvor fantastisk!!!

Glæder mig så meget til at vi kan tage Liva med i biografen!

Lyder som en virkelig dejlig mor + tøse dag

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

IHHH idag har mig og tøserne bare hygget. Vi bestilte billetter til biffen hvor vi skulle ind og se prinsessen og frøen, men må ærlig indrømme jeg var lidt nervøs for hvordan det skulle gå, de er jo ikke så store endnu.

Min far sagde så igår at man da ikke kunne tage i biffen uden at spise burger også så han gav kontanter til en tur på Mc. Donalds. Pigerne havde bare julelys i øjnene hele dagen igår.

Idag var vi så lige ude og hente en barnevogn til den nye baby til en meget billig penge og den var slet ikke brugt - og ja jeg ved godt der er længe til den kommer, men det var altså billigt.

Nåh men efter det gik turen så til hillerød hvor vi besøgte MC. D. og der blev bestilt happy meal og de fik scooby doo tegne bog! LYKKEN var gjort. HI HI.

Bagefter gik turen til biffen hvor der så at sige var SORT af mennesker. Det var helt fint, heldigvis skulle vi bare trykke vores billetter ud og så lige ind og købe slik.

Begge tøser kunne næsten ikke trække vejret af spænding da vi gik ind. og de sad hele to timer uden så meget som at rykke sig - kun efter popcorn og slik.

Det var simpelthen så hyggeligt og da vi kom ud fortalte de om sessen og frøen!!! Nu ligger de så og tegner i den nye scooby doo bog og er meget trætte.

Tænk at mine tøser er blevet så store godt jeg snart får en baby igen så jeg kan få stillet mine nusse lyster!! HA HA.

NÅh bare lidt om vores dag...

Chatarina og Tøser.

hvor dejligt! ih jeg glæder mig til jeg kan tage Nikoline med i biffen!

og du har bare sådan nogle smukke tøser!

Anmeld

17. februar 2010

ChatH

ka-ri-na skriver:

hvor dejligt! ih jeg glæder mig til jeg kan tage Nikoline med i biffen!

og du har bare sådan nogle smukke tøser!

Tak!!! Synes også selv de er gudeskønne, men det skal man jo om sine egne unger.

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Tak!!! Synes også selv de er gudeskønne, men det skal man jo om sine egne unger.

jo men i dette tilfælde er det så rigtigt nok... :0)

Anmeld

17. februar 2010

Dictes mor

Det er lige præcis sådan noget jeg glæder mig ustyrligt til at skulle med min lille pige, det bliver bare for hyggeligt!

Anmeld

17. februar 2010

ChatH

ka-ri-na skriver:

jo men i dette tilfælde er det så rigtigt nok... :0)

tak søde, din guldklump er altså også bare for lækker!!

Anmeld

17. februar 2010

ChatH

Majastina skriver:

Det er lige præcis sådan noget jeg glæder mig ustyrligt til at skulle med min lille pige, det bliver bare for hyggeligt!

Glæd dig det er bare så fedt!!!

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

tak søde, din guldklump er altså også bare for lækker!!

tak... jeg må snart se at få lagt nye billeder ind!

Anmeld

17. februar 2010

anna-jonas

Total tøsehygge..................det lyder bare så hyggeligt. Jan skal ind og se den film med Anna på fredag....................og det er første gang hun skal i biffen. Det bliver en kæmpe oplevelse for hende.

Var filmen god???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.