IHHH idag har mig og tøserne bare hygget. Vi bestilte billetter til biffen hvor vi skulle ind og se prinsessen og frøen, men må ærlig indrømme jeg var lidt nervøs for hvordan det skulle gå, de er jo ikke så store endnu.
Min far sagde så igår at man da ikke kunne tage i biffen uden at spise burger også så han gav kontanter til en tur på Mc. Donalds. Pigerne havde bare julelys i øjnene hele dagen igår.
Idag var vi så lige ude og hente en barnevogn til den nye baby til en meget billig penge og den var slet ikke brugt - og ja jeg ved godt der er længe til den kommer, men det var altså billigt
.
Nåh men efter det gik turen så til hillerød hvor vi besøgte MC. D. og der blev bestilt happy meal og de fik scooby doo tegne bog! LYKKEN var gjort. HI HI.
Bagefter gik turen til biffen hvor der så at sige var SORT af mennesker. Det var helt fint, heldigvis skulle vi bare trykke vores billetter ud og så lige ind og købe slik.
Begge tøser kunne næsten ikke trække vejret af spænding da vi gik ind.
og de sad hele to timer uden så meget som at rykke sig - kun efter popcorn og slik. 
Det var simpelthen så hyggeligt og da vi kom ud fortalte de om sessen og frøen!!! Nu ligger de så og tegner i den nye scooby doo bog og er meget trætte.
Tænk at mine tøser er blevet så store
godt jeg snart får en baby igen så jeg kan få stillet mine nusse lyster!! HA HA.
NÅh bare lidt om vores dag...
Chatarina og Tøser.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld