Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astrids-mor skriver: Glæd jer til de ruller over skærmen.. Især De Unge Mødres Drøm, det er super godt.. Er i hvert fald en a dem der sidder klistret til skærmen når de nye afsnit bliver lagt på nettet
Glæd jer til de ruller over skærmen.. Især De Unge Mødres Drøm, det er super godt.. Er i hvert fald en a dem der sidder klistret til skærmen når de nye afsnit bliver lagt på nettet
BetinaMørk skriver: Schhhhhh.... jeg kan ikke se det...
Schhhhhh.... jeg kan ikke se det...
kan du heller ikke se det på nettet? :0)
Har lige set det første afsnit i den nye serie. Super godt
Astrids-mor skriver: Jeg har ikke kanal til fjernsynet. Derfor snuser jeg rundt på nettet for at se det Så søg Kanal4.dk og så kan du se ALT med De Unge Mødre derinde
Jeg har ikke kanal til fjernsynet. Derfor snuser jeg rundt på nettet for at se det Så søg Kanal4.dk og så kan du se ALT med De Unge Mødre derinde
Hvad koster det at se på nettet?
sbs78 skriver: Har lige set det første afsnit i den nye serie. Super godt
duddi. skriver: Hvad koster det at se på nettet?
Du kan gå ind på nutv.dk og se det.
Jeg har f.eks. lige købt 5 dage for 29 ,-
Astrids-mor skriver: Ja de er vildt gode. MAn kan se de første 4'er afsnit allerede, inde på nettet Venter på de næste 2 blir lagt inde
Ja de er vildt gode. MAn kan se de første 4'er afsnit allerede, inde på nettet Venter på de næste 2 blir lagt inde
Hvad??? troede kun det var det ene afsnit man kunne se, nå men så ved jeg da hvad jeg skal lave hi hi
Jeg er også een af de fortabte sjæle der ikke kan tage verens bedste kanal! Men kan man måske se det GRATIS på internettet??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128