hold da op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

skoust

ja nu har jeg været syg i næsten 2 uger og jeg kan bare ikke sove om natten ..

det er virkelig træls for om dagen er jeg jo virkelig træt kan sidde og sove midt i det hele hvor jeg ikke skal..

mit hovede vejer 100 kg af snot .. det er ikke så fedt..

nogen der har et råd til hvad jeg skal gøre..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Trolde_mor

Under dynen, og bliv der så vidt muligt. Drik varmt, og brug snotklude alt det du kan.

Tag varmt tæj på så du får svedt det lidt ud, også om natten. Det har altid hjulpet på mig.

Min mor, drak altid en romtoddy - det hjalp hende hehe...

God bedring

Anmeld

17. februar 2010

Cris

Besøge lægen?

Jeg har også været syg i næsten to uger med ondt i hovedet og ton af grøn snot (undskyld hvis I er ved at spise noget ) Om morgenen har jeg haft det godt, men om aftenen fik jeg det dårligt. Og jeg har haft mest ond på panden. Til sidst fik jeg tid hos lægen og de mener, at det lød som om en typist pandehul betænelse. De tog en lille blød prøve og jeps, der var betænelse. Jeg fik nogle penicilin piller som man godt kan tage, når man ammer. Og jeg skulle tage dem i 7 dag. Men allerede dagen efter jeg startede fik jeg ikke mere ondt i hoveden og alt den spændende snot forsvand stille og rollig

Anmeld

17. februar 2010

Malene76

Hej...

Når jeg er forkølet her så stiller jeg et glas kogende varmt vand med 20-30 dråber pebermyntedråber i, ved siden af min seng. Det giver frisk luft i næsen hele natten og jeg "stopper" ikke til og kan sove uden problemer. Skønt.

Mvh. Malene

Anmeld

18. februar 2010

skoust

i er bare skønne...

tak for alle svarene.. det var dejligt... og ja er faktisk ved at blive frisk.. har svedt en masse i nat og drukket en masse te..

Anmeld

18. februar 2010

Vingummien

skoust skriver:

ja nu har jeg været syg i næsten 2 uger og jeg kan bare ikke sove om natten ..

det er virkelig træls for om dagen er jeg jo virkelig træt kan sidde og sove midt i det hele hvor jeg ikke skal..

mit hovede vejer 100 kg af snot .. det er ikke så fedt..

nogen der har et råd til hvad jeg skal gøre..?

Når du finder noget der virker må du gerne skrive, for har også haft i 2 uger nu, og det har så sat sig så min astma er gået amok. Virkelig øv. Og gør herre nas når der skal pusses næse

Anmeld

18. februar 2010

Trolde_mor

skoust skriver:

i er bare skønne...

tak for alle svarene.. det var dejligt... og ja er faktisk ved at blive frisk.. har svedt en masse i nat og drukket en masse te..

Dejligt at hører, at du er ved at få det bedre

Det hjælper nemlig og få svedt Ikke så lækkert, men skidt - hvis det hjælper

Fortsat god bedring

Anmeld

18. februar 2010

skoust

tog et kæmpe dejligt bad da jeg stod op idag så det var prikken over iet tror jeg.. hehe.. ej det er nice og være ovenpå igen..

ja, altså som de andre kloge kvinder har sagt du skal bare svede og så kan du lave et damp bad eller lugte noget damp så forvinder det måske det hjalp lidt på mig og drik massere af te og spis noget med c vitaminer i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.