Dåbs gave.. hva giver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Orkide86

Hej.. Min lille Natasja skal døbes på søndag, og jeg vil rigitg gerne osse gi hende en gave, men hva pokker skal jeg købe?
Nogen ideer? hva gav i?

Knus MIrjam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Corn

Vi gav Anton en personlig bog.

http://www.personlig-bog.dk/

Så han har sin egen godnathistorie der omhandler en lille Prins der hedder Anton.

Vi har selv udfyldt med navne, kæledyr osv.

Storebror fik også en samme dag, med en anden handling men hvor Lillebror Anton også var nævnt

Anmeld

17. februar 2010

Mca<3

Den har vi også ,,, prins Alexander   Super gave

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

Vi gav vores datter dåbsfesten

Synes der var så rigeligt med gaver så vi købte ikke selv noget til hende.... ja altså udover festen

Anmeld

17. februar 2010

Orkide86

Macaab skriver:

Vi gav Anton en personlig bog.

http://www.personlig-bog.dk/

Så han har sin egen godnathistorie der omhandler en lille Prins der hedder Anton.

Vi har selv udfyldt med navne, kæledyr osv.

Storebror fik også en samme dag, med en anden handling men hvor Lillebror Anton også var nævnt

Super god ide, har lige bestilt den

Anmeld

17. februar 2010

ChatH

Vores fik også bare festen og min mor syede en fantastisk kjole der passede til min brude kjole så det var det, de fik så meget andet!

Anmeld

17. februar 2010

frk Jensen

Jeg gav Marcus en sølv halskæde med sådan et soldater dims hvor der står hans navn og fødselsdato..

Men, af min oldemor fik han en fin porselæns sko med indgraveret marcus, hans fødseldato og hans dåbsdag... og så står det selv fra oldemor. En helt unik gave, da det ikke er tit børn har oldeforældre

Klem

Anmeld

17. februar 2010

LMM

Mirjam123 skriver:

Hej.. Min lille Natasja skal døbes på søndag, og jeg vil rigitg gerne osse gi hende en gave, men hva pokker skal jeg købe?
Nogen ideer? hva gav i?

Knus MIrjam

Hej..

Vi har planer om at købe sølvbestik til vores dreng, vi fik begge sølvbestik med en urskive i toppen af bestikket.. synes det er meget sjovt at vi alle har et sæt..

Der er mulighed for at skrive klokkeslet for fødsel, navn og dato..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.