sundhedsplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Corn

Jeg har siden sidste barsel fået andet job, og har derfor nu min egen SP blandt mit jobs samarbejdspartnere.

Jeg skal jo så på barsel til sommer, og lidt som en side bemærkning nævner min leder, at jeg måske skulle overveje at bede om en anden SP.

Den tanke havde så også strejfet mig, bla. fordi jeg ikke gider SP-besøg der kun handler om mit arbejde, dernæst fordi jeg nu ved, at hun kan have en tendens til at "sladre" lidt, og jeg gider derfor ikke fyldes med rygter og halve sandheder mens jeg går hjemme.

Så jeg overvejer egentlig helt at frasige mig SP, da jeg kan komme til åben konsultation (som iøvrigt foregår på min arbejdsplads) og få baby vejet og alt det der... Og jeg har jo prøvet det før, så skulle jeg have nogen tvivlsøjeblikke, kan jeg jo altid kontakte dem selv.

What to do??

Macaab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Anne85

Macaab skriver:

Jeg har siden sidste barsel fået andet job, og har derfor nu min egen SP blandt mit jobs samarbejdspartnere.

Jeg skal jo så på barsel til sommer, og lidt som en side bemærkning nævner min leder, at jeg måske skulle overveje at bede om en anden SP.

Den tanke havde så også strejfet mig, bla. fordi jeg ikke gider SP-besøg der kun handler om mit arbejde, dernæst fordi jeg nu ved, at hun kan have en tendens til at "sladre" lidt, og jeg gider derfor ikke fyldes med rygter og halve sandheder mens jeg går hjemme.

Så jeg overvejer egentlig helt at frasige mig SP, da jeg kan komme til åben konsultation (som iøvrigt foregår på min arbejdsplads) og få baby vejet og alt det der... Og jeg har jo prøvet det før, så skulle jeg have nogen tvivlsøjeblikke, kan jeg jo altid kontakte dem selv.

What to do??

Macaab

Kan du ikke bare bede om at få en sundhedsplejerske fra et andet distrikt?? Tror jeg at jeg ville gøre

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Jo men de er jo også samarbejdspartnere.. Og jeg må jo nok indrømme at jeg sjældent har set større hønsegård end SP'erne i vores kommune...

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Macaab skriver:

What to do??

Macaab

Jeg droppede også sp til den yngste..syntes ikke det var nødvendigt og var ærligtalt små irrteret på hende jeg havde...spild af tid og unødige bekymringer.

Kan heller ikke se hvad man skal bruge sp til, hvis barnet trives og gør det ikke, så kan man jo kontakte lægen...jeg mener, alle kan jo veje og måle sit barn.

Så ja, jeg ville da vælge fra..ingen tvivl om det..

Knus..

Anmeld

18. februar 2010

lion

Nu er jeg rigtig glad for min sp og hun vil gerne forsætte med at være min sp til Julius også.

Men hvis du føler at du ikk har behov så sige sp'eren fra.

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Tror jeg også det ender i. Ellers skal der også planlægges efter hvornår hun kommer, og husker fra sidste gang, at jeg havde en masse andre ting jeg hellere ville sætte tiden af til...

Og med Sommerland ikke ret langt væk, så er vi jo næsten ikke hjemme, før de lukker ned for vinteren, og så er junior jo blevet så stor, at SP alligevel ikke kommer så ofte

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Og hvis jeg sigerSP fra.... Så har de jo det at sladre om

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Macaab skriver:

Tror jeg også det ender i. Ellers skal der også planlægges efter hvornår hun kommer, og husker fra sidste gang, at jeg havde en masse andre ting jeg hellere ville sætte tiden af til...

Og med Sommerland ikke ret langt væk, så er vi jo næsten ikke hjemme, før de lukker ned for vinteren, og så er junior jo blevet så stor, at SP alligevel ikke kommer så ofte

ja, jeg ville altså droppe det....kan ikke selv se hvad man skal bruge sådan en til og da slet ikke hvis ikke det er det første barn og alt ellers er som det skal være.. det er spild af tid...afsted til Sommerland med jer..

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Eva skriver:

ja, jeg ville altså droppe det....kan ikke selv se hvad man skal bruge sådan en til og da slet ikke hvis ikke det er det første barn og alt ellers er som det skal være.. det er spild af tid...afsted til Sommerland med jer..

Wuuut wuuuuttt...

Mine unger elsker dig... Uden at vide det...

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Macaab skriver:

Wuuut wuuuuttt...

Mine unger elsker dig... Uden at vide det...

hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.