For et stykke tid siden, søgte en fotograf gravide til at stå model for hende herinde. Jeg kontaktede hende og vi blev enige om at jeg skulle komme ind i dag og få taget nogle forskellige billeder. Hun ville tage billederne gratis, men så skulle hun også have lov til at bruge dem til reklame for sin forretning, hvilket var helt iorden med mig.
Idag kl. 10 fik jeg så taget billederne og hvis jeg selv skal sige det blev de rigtige gode. Hun skal dog lige justere lidt på lyset på billederne, men så sender hun en dvd med alle billederne på. Da jeg var færdig fortæller jeg at Martin og Marcus er gået en tur i området mens jeg får taget billeder, og hun spørger så om vi kan få Marcus op og tage nogle billeder af ham og maven. Marcus kommer op og så ligger han lige så fint hovedet på maven og hun klikker bare løs på kameraet. Jeg fik set råbillederne inden vi gik og nej hvor er de bare gode. Jeg glæder mig helt vildt til at modtage billederne i løbet af de næste 14 dage.
Nå, men inden vi går spørger hun om vi har lyst til at komme igen når lille pigen er født. Så vil hun nemmelig meget gerne tage nogle billeder af Marcus og Ida sammen, da hun ikke har nogle reklame billeder af så små børn sammen. Hun vil samtidig tage nogle billeder af Ida og Martin og nogle kun af hende, og selvfølgelig har vi lyst til det. For mig betyder det ikke noget de bliver brugt som reklame, og så dyrt det er at få taget billeder, så er det er rigtig god måde at få det gjort gratis.

Katja
Anmeld