4 år idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

TbCp

Chatarina skriver:

TILLYKKE smukke!

Ja der sker bare meget på kort tid. men det er da fantastisk at være nyforelsket i ens klaphat stadig

Kæmpe Kram Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

TILLYKKE! i er sgu også et godt par.... når man ser billeder af jer, i passer sammen! :0)

ja DET er vi

Der var ikke mange venner og familiemedlemmer der havde regnet med at vi holdt sammen

Anmeld

17. februar 2010

JustAnotherName

TILLYKKE med Jeres 4 år sammen. Hvor ser I skønne ud ....også idag!

Jeg kender ellers godt følelsen. Om et par måneder, så har Kenneth og jeg også været sammen i 5 år. Og når jeg kigger tilbage, så bliver jeg næsten helt trist over, hvor gammel jeg pludselig er blevet ....og tyk, hehe. Men det skyldes vist ikke vores forhold ....men mere tiden/alderen, et rygestop, for lidt motion, for meget usundt mad og så lige 2 graviditeter i rap.

...........Men det har skam været det hele værd
.....Hver eneste delle, rynke og gråtonet hår  Hahaha

Ikke at det skal handle om mig og Kenneth. Men nu hvor du har sat billeder ind fra dengang, så synes jeg næsten også du skal se os for ca. 4 år siden....

ET STORT TILLYKKE TIL DIG OG CARSTEN MED JERES 4 ÅRS KÆRLIGHED

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

Jamen altså i ser jo ikke en dag yngre ud

kan forøvrigt se det ikke kun er vores piger der deler tøjsmag

Den bluse du har på, på billede 2 har jeg også haft hehe.

Jeg må lige smide endnu et billede ind. Fra vores første ferie sammen, i Normandiet. Vi har været sammen 1/2 års tid her...
Jeg elsker bare det billede!
Carsten var sur over at jeg grinede af ham og jeg grinede så meget at jeg lige tissede en liiiiiillle bitte smule i bukserne - jeg har helt tårer i øjnene på billedet.... det var en sjov dag

JustAnotherName skriver:

TILLYKKE med Jeres 4 år sammen. Hvor ser I skønne ud ....også idag!

Jeg kender ellers godt følelsen. Om et par måneder, så har Kenneth og jeg også været sammen i 5 år. Og når jeg kigger tilbage, så bliver jeg næsten helt trist over, hvor gammel jeg pludselig er blevet ....og tyk, hehe. Men det skyldes vist ikke vores forhold ....men mere tiden/alderen, et rygestop, for lidt motion, for meget usundt mad og så lige 2 graviditeter i rap.

...........Men det har skam været det hele værd
.....Hver eneste delle, rynke og gråtonet hår  Hahaha

Ikke at det skal handle om mig og Kenneth. Men nu hvor du har sat billeder ind fra dengang, så synes jeg næsten også du skal se os for ca. 4 år siden....

ET STORT TILLYKKE TIL DIG OG CARSTEN MED JERES 4 ÅRS KÆRLIGHED

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jamen altså i ser jo ikke en dag yngre ud

kan forøvrigt se det ikke kun er vores piger der deler tøjsmag

Den bluse du har på, på billede 2 har jeg også haft hehe.

Jeg må lige smide endnu et billede ind. Fra vores første ferie sammen, i Normandiet. Vi har været sammen 1/2 års tid her...
Jeg elsker bare det billede!
Carsten var sur over at jeg grinede af ham og jeg grinede så meget at jeg lige tissede en liiiiiillle bitte smule i bukserne - jeg har helt tårer i øjnene på billedet.... det var en sjov dag

Nej, vi deler samme smag ....sådan en HJELM har jeg vist også haft   
.....ahh det er gas!

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Nej, vi deler samme smag ....sådan en HJELM har jeg vist også haft   
.....ahh det er gas!

Hahaha ja den er da også bare for HIP!

Mona fra det gamle navlestreng kaldte os Byggemand Bob og Winnie da hun så det billede

Anmeld

17. februar 2010

anna-jonas

Tina, du ser sgu' da ikke gammel ud....................du ser da stang godt ud...................og jeg er enig med Trine...............Cool rock mama.  Tillykke til jer to turtelduer..........................som har alvorlige sovekammerøjne på jeres billede.

Anmeld

17. februar 2010

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Idag har Carsten og jeg være sammen i 4 år

DEJLIGT!!!! Der er eddermame sket meget på de år...

Vi ejer vores 2. hus, vi er gift, vi har barn..... vi mangler vel sådan set bare en hund

Vi fejre det ikke som sådan..... da vi jo er gift nu og derfor vælger at gøre mere ud af vores bryllupsdag (11/8 2007).

Men ville da bare lige dele min glæde over stadig at være som nyforelsket i min mand.... til trods for at han ind imellem kan være en klaphat

Helt nyforelskede....

Tillykke med dagen til jer begge to. det er vildt hvad der kan ske på 4år, manden og jeg har også været sammen 4år til sommer, vi har dog to hunde

Anmeld

17. februar 2010

Mettemus

Tillykke, tillykke!!! Hvor dejligt at være nyforelsket efter 4 år -  for at jeg selv er så heldig når jeg når så langt med Jens. I ser godt ud sammen

Anmeld

18. februar 2010

lion

Stort tillykke med de 4 år i går.

Hvor ser i søde ud sammen.

Jeg håber Jacob og mig også ser søde ud sammen når vi til næste år har været 4 år sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.