Har været ved lægen med Nicklas idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Sanne og Nicklas skriver:

det var ikke meningen jeg skulle vejes da det er vores sp som gør det men det var for lige at få en indkator (staves) på om han tabte sig eller hvad. og det var lige som vi hvade fået givet ham tøj på...

Jeg hopper inderligt at det bare er nogle tænder som genere ham og han begynde at spise igen for det er ikke holdbart det han har gang i...

Vi har aldrig som sådan haft den der seprations angst, jo lige lige efter hans operation og efter de andre indlæggelser. Men ikke sådan panik agtig, før nu..... Han elsker at hænge på mig, rækker ud efter mig osv. Vi kalder det at være morglad.

Vores sp kom for sidste gang da han var 8 mdr, siden har det været egen læge og siden okt børne amb. der har stået for hans vægt kontrol.

Hvis det kan give lidt ro så har vi brugt str 86 i bukser siden maj sidste år der var han også 8 mdr og 80 i bluser. Det er først her i år vi har skiftet til 86'er bluser.

Vi har en fætter der er 2 mdr yngre end frederic, han er blot 75 cm høj og vejer 12 kg. Men hans højde har han fra sin mor, hun er 165 cm.

Det kan jo både være tænder og et tigerspring på samme tid, har han sagt noget ved de andre tænder? eller er det de første der er på vej... Frederic voksed i længden meget i ryk, kunne vokse 1 cm den ene mdr og 7 den næste.

Hun laved ikke prik i finger? for at se hans infektions tal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

SaNiNa

Frederic's moar skriver:

Vi har aldrig som sådan haft den der seprations angst, jo lige lige efter hans operation og efter de andre indlæggelser. Men ikke sådan panik agtig, før nu..... Han elsker at hænge på mig, rækker ud efter mig osv. Vi kalder det at være morglad.

Vores sp kom for sidste gang da han var 8 mdr, siden har det været egen læge og siden okt børne amb. der har stået for hans vægt kontrol.

Hvis det kan give lidt ro så har vi brugt str 86 i bukser siden maj sidste år der var han også 8 mdr og 80 i bluser. Det er først her i år vi har skiftet til 86'er bluser.

Vi har en fætter der er 2 mdr yngre end frederic, han er blot 75 cm høj og vejer 12 kg. Men hans højde har han fra sin mor, hun er 165 cm.

Det kan jo både være tænder og et tigerspring på samme tid, har han sagt noget ved de andre tænder? eller er det de første der er på vej... Frederic voksed i længden meget i ryk, kunne vokse 1 cm den ene mdr og 7 den næste.

Hun laved ikke prik i finger? for at se hans infektions tal..

Vi har heller aldrig haft seprations angst som sådan han har bare altid været meget morglad...

han fik sine to første tænder da han var 5½ månede og vi troede osse det kunne være det, men det tror vi bare ikke mere da han på ingen måder er sig selv.

vi har set vores sp hver 14 lige fra starten af da han som helt lille tog på i periode, han længde er helt normal det er kun vægten der er problemr med...

men nu må vi jo se hvad lægen siger til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.