Er jeg ved at blive sindsyg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Sujan

hmmm. ja... Mærkelig dag i dag....
Hvor skal jeg starte.. I nat havde jeg en MEGET hed drøm om min ekskæreste...
Det er 6-7 år siden vi gik fra hinanden. Jeg var meget forelsket.. Min første kærlighed...Det var hot og ja.. ungdomskærlighed. Han gik fra mig og jeg var ødelagt længe efter.. troede aldrig jeg kom over det.

Ja så i nat havde jeg den her meget hede drøm om ham. og drømmen har bare kørt rundt i mit hoved hele dagen.. Er helt ved siden af mig selv.. og er jo blevet en smule ophidset af det så har bare lyst til at gå hjem og overfalde kæresten, men føles lidt som utroskab..
Ja sidder og rødmer helt. Føler jeg har gjort noget helt forkert... og det irriterer mig meget. jeg elsker min nuværende kæreste rigtig højt og det er ham jeg vil være sammen med og have børn med... Hvorfor dukker eksen så op i mine drømme... (jeg er jo stadig lidt ungpige forelsket i ham pga. vores fortid, men vil aldrig være sammen med ham fordi han egentlig ikke har behandlet mig så pænt) Ja går og tænker over hvad drømmen har af betydning, er der noget galt med mit nuværende forhold, sexliv m.m.. hmmm... Havde bar lige brug for at drøfte det for er virkelig underligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

oo

altså så vidt jeg kan se på din lilypie så er du lige omkring ægløsning og der kan man altså godt have den slags sexdrømme, fordi hele kroppen bare er topgejl jeg ville ikke være bekymret over det, men helt klart bruge det til at overfalde kæresten

Anmeld

17. februar 2010

Sujan

Tjuhl skriver:

altså så vidt jeg kan se på din lilypie så er du lige omkring ægløsning og der kan man altså godt have den slags sexdrømme, fordi hele kroppen bare er topgejl jeg ville ikke være bekymret over det, men helt klart bruge det til at overfalde kæresten

Ja har ÆL i øjeblikket. Håber bare det er derfor.. Bare så underligt når drømmen bliver så virkelig at man næsten tror man har gjort det.

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHA

Det er da bare godt at det ikke var med en eller anden klam person..:!! jeg har prøvet noget lignene et par gange, med nogen virkelig ulækre nogen. Altså som fx (kan næsten ikke skrive det), men en nat drømte jeg en helt vildt hed drøm om MICKEY FREDDIE PETERSEN!!!!!!!!! ADVRDK Jeg var helt rundt på gulvet bagefter.

Så du skal da bare være glad for at det var en god hed drøm og du har lyst til at springe på din kæreste

I drømmen, er han jo bare et symbol på et eller andet eller noget

Så altså - op på kæresten med dig og gør alle de ting du drømte om i nat

Anmeld

17. februar 2010

Sujan

Zafir skriver:

HAHA

Det er da bare godt at det ikke var med en eller anden klam person..:!! jeg har prøvet noget lignene et par gange, med nogen virkelig ulækre nogen. Altså som fx (kan næsten ikke skrive det), men en nat drømte jeg en helt vildt hed drøm om MICKEY FREDDIE PETERSEN!!!!!!!!! ADVRDK Jeg var helt rundt på gulvet bagefter.

Så du skal da bare være glad for at det var en god hed drøm og du har lyst til at springe på din kæreste

I drømmen, er han jo bare et symbol på et eller andet eller noget

Så altså - op på kæresten med dig og gør alle de ting du drømte om i nat

MICKEY FREDDIE PETERSEN ha ha ha ha ha ha. Var det måske mere end ond drøm
Ja så er jeg glad for det er om min eks, som er rimelig lækker

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sujan skriver:

MICKEY FREDDIE PETERSEN ha ha ha ha ha ha. Var det måske mere end ond drøm
Ja så er jeg glad for det er om min eks, som er rimelig lækker

Det var SÅ frygteligt.. Det var virkelig sådan en HED HED sex drøm. Jeg havde kvalme i flere dage... Ikke just det der pifter sexlivet op!! LOL

Jeg er heldigvis kommet over det...

Siden hen har jeg haft gode sexdrømme med gode 'statister, som jeg også har delt på en god måde med manden Men altså... puha. den står stadig som et rædselskabinet i min errindring!!! HAHA...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.