hmmm. ja... Mærkelig dag i dag....
Hvor skal jeg starte.. I nat havde jeg en MEGET hed drøm om min ekskæreste...
Det er 6-7 år siden vi gik fra hinanden. Jeg var meget forelsket.. Min første kærlighed...Det var hot og ja.. ungdomskærlighed. Han gik fra mig og jeg var ødelagt længe efter.. troede aldrig jeg kom over det.
Ja så i nat havde jeg den her meget hede drøm om ham. og drømmen har bare kørt rundt i mit hoved hele dagen.. Er helt ved siden af mig selv.. og er jo blevet en smule ophidset af det så har bare lyst til at gå hjem og overfalde kæresten, men føles lidt som utroskab..
Ja sidder og rødmer helt. Føler jeg har gjort noget helt forkert... og det irriterer mig meget. jeg elsker min nuværende kæreste rigtig højt og det er ham jeg vil være sammen med og have børn med... Hvorfor dukker eksen så op i mine drømme... (jeg er jo stadig lidt ungpige forelsket i ham pga. vores fortid, men vil aldrig være sammen med ham fordi han egentlig ikke har behandlet mig så pænt) Ja går og tænker over hvad drømmen har af betydning, er der noget galt med mit nuværende forhold, sexliv m.m.. hmmm... Havde bar lige brug for at drøfte det for er virkelig underligt.
Anmeld