Hvordan skal jeg forkæle mig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Corn

I vores fantastisk dejlige børnehave, hvor lederen er en mand, har de et koncept der hedder "Fædretur".

Dvs. lederen, fædre og børn (INGEN VOKSNE KVINDER) tager i skoven og sover i telte, laver mad over bål osv fra lørdag til søndag. Altid i maj måned.

Jeg er omkring 30 uger henne denne gang, når far drager af med drengene, og de har glædet sig siden sidste tur.

Vi er jo så en flok mødre, der er helt alene den weekend, så vi skal da lave noget...

Men hvad???

Vi har snakket om at leje et sommerhus (vi bor i et ferie-område), men mange af os, vil faktisk gerne hjem i egne senge og nyde roen i huset, vi kunne tage til det nærliggende resort og blive masseret/behandlet osv...

Er der noget vi ikke har overvejet, som vi ikke kan leve uden??

Macaab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Honningblomst

Hmm.....) havde det været mig så havde jeg valgt en dag hjemme....mig, en god bog, en masse cola, spise det mad jeg elsker og bare nyde roen. Tage et langt bad, ordne negle, barbere de kristiske steder osv. Men jeg er måske mærkelig, kan bare ikke se hvad jeg skulle bruge en dag for med en masse kvinder hvis eneste fællesnævner er at de har børn sammen.

Ellers er der jo altid noget koncert, foredrag, massage som du selv siger, shopping(havde jeg nok valgt hvis jeg skulle )god mad, biotur...

Men nummer et havde altså være at nyde hvert evig eneste sekund jeg var helt alene hjemme...

Knus Eva.

Macaab skriver:

I vores fantastisk dejlige børnehave, hvor lederen er en mand, har de et koncept der hedder "Fædretur".

Dvs. lederen, fædre og børn (INGEN VOKSNE KVINDER) tager i skoven og sover i telte, laver mad over bål osv fra lørdag til søndag. Altid i maj måned.

Jeg er omkring 30 uger henne denne gang, når far drager af med drengene, og de har glædet sig siden sidste tur.

Vi er jo så en flok mødre, der er helt alene den weekend, så vi skal da lave noget...

Men hvad???

Vi har snakket om at leje et sommerhus (vi bor i et ferie-område), men mange af os, vil faktisk gerne hjem i egne senge og nyde roen i huset, vi kunne tage til det nærliggende resort og blive masseret/behandlet osv...

Macaab

Anmeld

17. februar 2010

BinaMor

hvor bor du? det så jeg ikke lige. prøv at se denne tur  http://www.koldingkur.dk/

min veninde sagd det var SÅ fantastisk.. og billigt i forhold til det eventyr.

Anmeld

17. februar 2010

Corn

Eva skriver:

Hmm.....) havde det været mig så havde jeg valgt en dag hjemme....mig, en god bog, en masse cola, spise det mad jeg elsker og bare nyde roen. Tage et langt bad, ordne negle, barbere de kristiske steder osv. Men jeg er måske mærkelig, kan bare ikke se hvad jeg skulle bruge en dag for med en masse kvinder hvis eneste fællesnævner er at de har børn sammen.

Ellers er der jo altid noget koncert, foredrag, massage som du selv siger, shopping(havde jeg nok valgt hvis jeg skulle )god mad, biotur...

Men nummer et havde altså være at nyde hvert evig eneste sekund jeg var helt alene hjemme...

Knus Eva.

Det havde jeg også overvejet, men fik penge til min fødsesldag af mine svigerinder, hvoraf den ene også har barn i samme bhv, og der fulgte strenge instrukser med, at de penge skulle bruges på at forkæle mig selv, i deres selskab, når drengene tog på tur...

Så det må jeg hellere overholde..

Men så kan jeg jo evt. blive vokset diverse kritiske steder, af en anden. Det plejer også at være møgbesværligt når man er 30 uger henne...

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

Macaab skriver:

Men hvad???

Macaab

Har ikke lige gode ideer til "forkæl dig selv" men ville bare lige sige at det da var et fantastisk godt "koncept" med sådan en fædretur.... det gad jeg da godt at vores kommende børnehave også havde!

Anmeld

17. februar 2010

Corn

TbCp skriver:

Har ikke lige gode ideer til "forkæl dig selv" men ville bare lige sige at det da var et fantastisk godt "koncept" med sådan en fædretur.... det gad jeg da godt at vores kommende børnehave også havde!

Ja det er fantastisk.... Søren var lidt tilbageholdende første gang, men nu hvor det er tredje gang, så glæder han sig helt vildt... Tror faktisk han glæder sig mere end ungerne.

De starter lørdag formiddag og kommer hjem over middag søndag.

Og de tager et sted hen, hvor fædre og børn bare kan hygge og lege, gå til vandet, spise madpakker osv..

Søren har tænkt sig at investere i et toastjern til bål, så de kan få toast til middag... Det gælder gerne om at have noget smart som de andre ikke har... Første års succes for Søren var hans paraply-telt som er rejst på 30 sekunder... Det skabte dyb misundelse.

Når aftensmaden er spiste og ungerne lægges til ro i teltet, så finder mænnerne deres øl, whiskey ol. frem og så går der mandehørm i den...

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HELT KLART kurbad, lækker frokost på café og måske en biftur også singstar til at slutte på, hos en eller anden

Uhhhm. Det kan man godt med stor mave på

Anmeld

17. februar 2010

Corn

gabriellasmor skriver:

hvor bor du? det så jeg ikke lige. prøv at se denne tur  http://www.koldingkur.dk/

min veninde sagd det var SÅ fantastisk.. og billigt i forhold til det eventyr.

Lyder godt nok lækkert...

Men bor kun lige et stenkast fra Lübker resort, hvor de også kan alt muligt lækkert... Og keder vi os, så tage vi da bare i Djurs Sommerland.. Det ligger jo lige ved siden af

Anmeld

17. februar 2010

Corn

Zafir skriver:

HELT KLART kurbad, lækker frokost på café og måske en biftur også singstar til at slutte på, hos en eller anden

Uhhhm. Det kan man godt med stor mave på

Uh ja... Tror du har fat i noget...

Så må vi håbe en af den andre vil lægge hus til.. Så slipper jeg for rodet... Og de sene gæster..

Må straks søge mine medsøstre... Det ser nemlig ud til at både mine to skønne nabo-koner og svigerinde bliver fædre-turs-singler

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Macaab skriver:

Uh ja... Tror du har fat i noget...

Så må vi håbe en af den andre vil lægge hus til.. Så slipper jeg for rodet... Og de sene gæster..

Må straks søge mine medsøstre... Det ser nemlig ud til at både mine to skønne nabo-koner og svigerinde bliver fædre-turs-singler

Jeg blir helt misundelig Hehe... Det lyder vildt fedt og en god måde at få noget sammenhold i børnehaven!! Rigtig super fed idé!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.