Livsfarlig Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Skouboe

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Skouboe

17. februar 2010

Trolde_mor

Puha - det var da godt du så det. Vi må håbe at alle får kigget her, i tilfælde de selv har en.

Anmeld

17. februar 2010

hc=k

Jeg tror sgu da vores stol har den forkerte lukke-låse-dims

Ej nu har jeg det helt dårligt.

Anmeld

17. februar 2010

frk Jensen

Nu ved jeg hvert fald hvad jeg skal have købt ny af...!!

Mange takker... Klem

Anmeld

17. februar 2010

Mca<3

Nu har jeg lige ringet til babysam ,, Vores nye rømer har også det låse system som står er en fejl men det er jo det låsesystem der er på de fleste stole ,, Er det ikke kun hvis den slags låsesystem sidder på en be safe ????  Babysam ringer tilbage når de har fundet ud af mere

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

Hvis stolen er købt i Sverige eller Norge, er fra BeSafe og har den lås....tror liiiige man skal læse det der står og så ro på..

Knus Eva

Anmeld

17. februar 2010

Mca<3

Eva skriver:

Hvis stolen er købt i Sverige eller Norge, er fra BeSafe og har den lås....tror liiiige man skal læse det der står og så ro på..

Knus Eva

Ja det er da sådan den skal forståes ikke ??  Så man må vel gå ud fra at den lås er ok på andre mærker autostole ikke ??? 

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

Ja det er da sådan den skal forståes ikke ??  Så man må vel gå ud fra at den lås er ok på andre mærker autostole ikke ??? 

Det er jeg helt og aldeles sikker på.. handler nok mere om hvad det er den skal låse med nede i låsen, end at den ser ud som den gør

Jeg ville tage det helt roligt...

Knus..

Anmeld

17. februar 2010

Mca<3

Eva skriver:

Det er jeg helt og aldeles sikker på.. handler nok mere om hvad det er den skal låse med nede i låsen, end at den ser ud som den gør

Jeg ville tage det helt roligt...

Knus..

Ja du har nok ret i det er det der er nede i låsen ,,, Babysam har også lige ringet og de har undersøgt sagen   Det er kun når det låsesystem sidder på en be safe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.