Ja det drejer sig om min søn på 4 år. Han er glad for at gå i børnehave, og han leger meget med de andre. Det der bekymrer mig mest, er at han ikke har nogen bedste venner. Der er to drenge, som han ser MEGET op til, og det er KUN de to han vil lege med, og han vil gøre alt for dem. Som jeg ser det, er de to drenge ikke det bedste selskab for ham. Når jeg afleverer ham om morgenen, er det ikke usædvanligt at der udspiller sig følgende:
Vi kommer ind, de to drenge står i gardaroben, så snart de ser min søn, siger de begge "vi gider ikke lege med dig, og vi vil aldrig hejm til dig, og du må ikke komme med os hjem!" Godt så, så er det ligesom på plads! 
Jeg har selvfølgelig vendt det med pædagogerne, og de ser ikke noget problem, de siger at drengen leger fint sammen, og at som de ser det, så har de et ligeværdigt forhold....? 
Min søn har endnu ikke haft legekammerater med hjem (han har gået i børnehaven i godt et år), han vil kun have de to dreng med hjem, og de vil ikke!
I dag spurgte jeg så drengene igen, først den ene som sagde nej, og derefter den anden som ..... CHOK SAGDE JA! Nu er jeg lidt bange for om han virkelig har lyst, eller om han bare sagde ja, fordi det var mig og ikke Oskar der spurgte.... 
Hmmm jeg synes egentlig det hele er ret problematisk....
Men nu regner jeg med at ringe til drengens mor (ham der sagde ja til at komme med hjem), og høre om han stadig har lyst, og ligesom også høre hans mors version af det hele.... Eller er det mon dumt? 
Åhhhh de kære børn kan give os SÅ mange dumme bekymringer...