Sutteflaske om natten????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Kala

Hej

Jeg har en dreng på 5 mdr.

Han spiser ca. sådan her i løbet af et døgn:

Kl. 8.00 en portion grød

Kl. 11.30 en portion grød

Kl. 15.30 200 ml MME

Kl. 18.30 en portion kartoffelmos

Kl. 20.30 200 ml vælling

Kl. 1.30 150 ml MME

Kl. 5.30 150 ml MME

Min læge siger jeg skal vænne ham af med at spise så meget om natten. Det er umuligt at få ham til at springe den ene flaske over. Jeg har virkelig prøvet.... Kommer det ikke af sig selv på et tidspunkt eller hvordan ser det ud? Nogen med erfaringer på området?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Barbamama

Jeg synes det lyder helt normalt. Min datter holdt først op med at få natflasken da hun var 6,5 måned. Så det skal nok komme. Der er jo børn der får den helt op til de er 1år...

Anmeld

17. februar 2010

lion

Jeg vil sige det kommer af sig selv. Har du prøvet at give ham lidt mere til aftensmad, og se om det hjælper.

Anmeld

17. februar 2010

Nullemor

min datter gør det samme.. og det ødelægger natten.. for jeg kan ike falde i søvn igen...

og da min store pige sov igennem fra dag 1 er det da lidt underligt..

men ingen børn er ens

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

jeg tænker det kommer meget an på om han selv vågner til 01:30 flasken? hvis ikke så prøv at lade ham sove.....

Anmeld

17. februar 2010

Kala

ka-ri-na skriver:

jeg tænker det kommer meget an på om han selv vågner til 01:30 flasken? hvis ikke så prøv at lade ham sove.....

Han vågner helt af sig selv. Nogen gange vågner han inden. Jeg forsøger altid at få ham til at sove ve bare at give ham sutten og det hjælper nogen gange men andre gange vil han bare have mad

Anmeld

17. februar 2010

Kala

Dejligt at høre at andre børn også gør det. Så vil jeg holde op med at stresse mig selv over at få ham til at springe en flaske over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.