Det er da billigt at have børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Honningblomst

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1300451.ece

i forhold til hvad man får ud af det..

Min formue er på meget mere  de1,5 mill som jeg kommer til at give ud...

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

netdaddy

Er da helt enig med dig Eva....børn er somend ikke dyrere end man selv gør dem til!

Når man så ser på hvad man får igen hver eneste dag, ja så kan det jo slet ikke gøres op i penge!

Dermed ikke sagt at man ikke kan mærke det i budgettet at man har børn...

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

netdaddy skriver:

Er da helt enig med dig Eva....børn er somend ikke dyrere end man selv gør dem til!

Når man så ser på hvad man får igen hver eneste dag, ja så kan det jo slet ikke gøres op i penge!

Dermed ikke sagt at man ikke kan mærke det i budgettet at man har børn...

Enig.. og hvad pokker skulle man ellers bruge sin tid og penge på hvis ikke man havde børn..

Anmeld

17. februar 2010

BinaMor

det er jo som i siger hvad man gør det til. jeg har nok sparet min. 6000 kr på 2 børn ved at bruge stofbleer.

jeg køber meget tøj i genbrug (og min datter er pæn i tøjet) jeg har en gammel barnevogn jeg har fået som godt kan bruges til sovning. til køring har vi en stor Carena kompi klapvogn vi købte som udgået vare i baby vest.. og som også kan bruges til nr. 2.

meget af min datters legetøj er fra min barndom eller venners børn. det behøver ikke hedde "brio" eller Lamaze før det e jsovt at lege med for hende.

ja og så ammede jeg. der sparede jeg jo også mange kasser mme.

ved det blir dyrer når hun blir ældre og man ikke kan komme i skole med en møg slidt taske osv. men der er jeg nok heller ikke på SU mere. men min datter skal nu heller ikke finde sin selvtillid i mærkevarer. men i sig selv.

nå nu blev det langt og halv filosofisk. haha. må hellere stoppe nu

Anmeld

17. februar 2010

netdaddy

gabriellasmor skriver:

det er jo som i siger hvad man gør det til. jeg har nok sparet min. 6000 kr på 2 børn ved at bruge stofbleer.

jeg køber meget tøj i genbrug (og min datter er pæn i tøjet) jeg har en gammel barnevogn jeg har fået som godt kan bruges til sovning. til køring har vi en stor Carena kompi klapvogn vi købte som udgået vare i baby vest.. og som også kan bruges til nr. 2.

meget af min datters legetøj er fra min barndom eller venners børn. det behøver ikke hedde "brio" eller Lamaze før det e jsovt at lege med for hende.

ved det blir dyrer når hun blir ældre og man ikke kan komme i skole med en møg slidt taske osv. men der er jeg nok heller ikke på SU mere. men min datter skal nu heller ikke finde sin selvtillid i mærkevarer. men i sig selv.

Men ikke desto mindre har du ret i dine småfilosofiske betragtninger

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

gabriellasmor skriver:

Jeg har helt sikkert brugt hvad jeg har sparet og sparet hvad jeg har brugt... jeg kan godt lide at ting ser pæne ud og det samme med mine unger, men det er jo igen individuelt hvad det er at se pæn ud, ikke..

Knus Eva..

Anmeld

17. februar 2010

mullesmith2

Jeg tænker også at det ikke behøver være så dyrt som folk gør det til. Jeg har kigget på babyting på gul og gratis indtil videre og der regner jeg med at købe de store babyting så som seng, barnevogn, klapvogn, puslebord, autostol og hvad man ellers skal bruge, jeg syntes ik det er vigtig om andre har prøvekørt det før min(e) børn skal bruge det. Så længe det fungere og ikke er helt slidt ned så er jeg godt tilfreds og baby er nok ligeglad. Ja og så håber jeg da på at kunne amme når den tid kommer. Meeen nu skal jeg jo først lige være gravid hvilket jeg som så godt kunne være men forventer først mens på tirsdag så der regner jeg med jeg prøver at teste med mindre tante rød er kommet. Så kryds lige fingre for mig  Hilsen Mulle der er i gang med projekt baby på 4. måned.

Anmeld

17. februar 2010

BinaMor

Eva skriver:

Jeg har helt sikkert brugt hvad jeg har sparet og sparet hvad jeg har brugt... jeg kan godt lide at ting ser pæne ud og det samme med mine unger, men det er jo igen individuelt hvad det er at se pæn ud, ikke..

Knus Eva..

ja fuldstændig.. man har jo hver sin smag/stil..

bare tøjet ikke er afvasket og beskidt så fungere det for os. men nu er jeg heller ikke til lyserøde blonde kjoler og hjerte mønstrede strømpebukser

folk sir jeg og gabriella går klædt sååå pædagogisk. haha.. det vil sige lilla tørklæde og gule benvarmere så er der fest..

Anmeld

17. februar 2010

lion

Ja børn er ikk billige men kun så dyre som man gør dem til.

Jeg har godt nok købt nye møbler, barnevogn og de ting til min datter, men det er fordi jeg vil ha det nyt. Men brugte ting er også ok.

Jeg ved min søster gør de børn hun har dyre end de behøver. Min nevø fik f.eks forrige år en ps3 og andre til i julegave til i alt 3500kr, og han brugte den først efter 6 mdr, og hans lillebror fik næsten for det samme og han var 1 der.  I år brugte hun 2000kr på hver af sine børn. Næste år er der 3 børn gad vide hvilken pris de så får for....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.