Mere sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Pia

Lærke har været forkølet næsten non stop siden oktober..
Hun hoster og snotter og har nogle få gange haft feber..
I december fandt lægen ud af at hun havde fået kighoste og det kom hun i behandling for..

Så har hun lige haft en god periode helt uden snot og host fra midt januar til nu..
I torsdags begyndte hun så igen igen og hoste og snotte og i weekenden fik hun også feber...
I går aftes gik hosten så helt amok og feber steg til 40,6.

Vi tog på lægevagten som undersøgte hende godt, men han kunne ikke lige umiddelbart høre noget eller komme med et bud på hav det er..
Men han sagde at forsatte den slemme hoste og faldt feber ikke meget, så skulle jeg kontakte egen lægen allerede igen i dag..
Her til morgen hoster hun så forsat rigtig meget og har en temp der siger 39,3..
så har talt med lægen og de vil se os her kl 10.30..
Så nu må vi se hva de så siger..VIl forlange at de tager blodprøver og podning..For det kan ikke passe at hun skal blive ved med at være syg konstant..

Så nu må vi se hva lægen siger /gør..Håber han kan hjælpe hende..Hun har ikke haft en rolig nats søvn siden i torsdags og det tager hårdt på hende..Hun er helt sort under øjenen..

Min stakkel lille pus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Munder

Aj, hvor jeg kender det. Vi er også inde i den sygdomsperiode lige nu, det er bare hårdt.

Jeg ville klart bede om noget ekstra undersøgelse, når hun har været syg så længe.

Rigtig god bedring til hende

Anmeld

21. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Pia skriver:

Lærke har været forkølet næsten non stop siden oktober..
Hun hoster og snotter og har nogle få gange haft feber..
I december fandt lægen ud af at hun havde fået kighoste og det kom hun i behandling for..

Så har hun lige haft en god periode helt uden snot og host fra midt januar til nu..
I torsdags begyndte hun så igen igen og hoste og snotte og i weekenden fik hun også feber...
I går aftes gik hosten så helt amok og feber steg til 40,6.

Vi tog på lægevagten som undersøgte hende godt, men han kunne ikke lige umiddelbart høre noget eller komme med et bud på hav det er..
Men han sagde at forsatte den slemme hoste og faldt feber ikke meget, så skulle jeg kontakte egen lægen allerede igen i dag..
Her til morgen hoster hun så forsat rigtig meget og har en temp der siger 39,3..
så har talt med lægen og de vil se os her kl 10.30..
Så nu må vi se hva de så siger..VIl forlange at de tager blodprøver og podning..For det kan ikke passe at hun skal blive ved med at være syg konstant..

Så nu må vi se hva lægen siger /gør..Håber han kan hjælpe hende..Hun har ikke haft en rolig nats søvn siden i torsdags og det tager hårdt på hende..Hun er helt sort under øjenen..

Min stakkel lille pus..

Hvordan gik det ved lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.