Jeanne skriver:
Ja nu må du ikke grine
Fredag skal vi holde børnefødselsdag for 20 unger i børnehaven, og lørdag kommer hele den pukkelrygget til 4 års fødselsdag. Vi gad ikke holde det over flere omgange i år, så det bliver åbenhus i håb om at de vil fordele sig 
Ja nu må du ikke grine
Fredag skal vi holde børnefødselsdag for 20 unger i børnehaven, og lørdag kommer hele den pukkelrygget til 4 års fødselsdag. Vi gad ikke holde det over flere omgange i år, så det bliver åbenhus i håb om at de vil fordele sig 
Undskyld men nu griner jeg, men det gør jeg faktisk kun fordi jeg også altid har hadet at holde børnefødselsdag over 4 gange!!! 
Jeg har flere gange leget med tanken om åbent hus, jeg elsker at have gæster og gerne hele dagen, så det ville passe mig perfekt med åbent hus. Jeg har så dog været bange for folks reaktion, så derfor har jeg aldrig holdt det sådan, men det tror jeg da jeg gør næste gang. Hvis du kan, så kan jeg vel også. 
Med hensyn til tidsplanen, så plejer jeg at bage bunde to dag i forvejen, de bliver lagt i en lufttæt pose. Næste dag om morgenen bliver kagen lagt sammen, senere på dagen bliver den smurt op. Dagen efter igen (altså den dag den skal bruges), bliver den igen smurt op, og pyntet emd MMF. 
Held og lykke med kagen, og god fødselsdag. 
Louise
Anmeld