Ægløsningtest, hvornár er den positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

kvinde84

Min kæreste og mig har nu prøvet i 9 mdr at blive gravide uden resultat. Så nu er jeg begyndt på ægløsningsteste. Problemet er bare, hvornår f.... er de positive? I dag og i går så jeg to streger, men teststregen er dog utydeligere, eller det vil sige at en tynd streg er ligeså tydelig som kontrollen, men resten er utydeligere, hvad betyder det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

mullesmith2

begge streger skal som minimum være lige tydelige ellers er den ikke positiv.

Anmeld

16. februar 2010

kvinde84

ok.. så jeg skal bare teste videre til den er blevet tydeligere end kontrollen?

Anmeld

16. februar 2010

mullesmith2

kvinde84 skriver:

ok.. så jeg skal bare teste videre til den er blevet tydeligere end kontrollen?

Bare i sørger for at knalde helt vildt lige nu og så et par dage eller tre, fire frem så skal den nok være der  Men test igen i morgen tidlig så kan du se om den ændre sig til at blive ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen, ligesåsnart den er ligeså tydelig så behøver du ikke teste mere for så er ægløsningen der og så er det bare med at gå i krig et par dage så skal det nok komme. held og lykke

Anmeld

16. februar 2010

kvinde84

Hmm det der med at knalde hver dag har jeg prøvet, det har ikke givet noget endnu men jeg tænkte at hvis man får holdt 2-3 dages pause før ægløsning, så måske det virker! Min kæreste har nedsat sædkvalitet, så vi må være lidt opfindsomme :/

Anmeld

16. februar 2010

kvinde84 skriver:

Min kæreste og mig har nu prøvet i 9 mdr at blive gravide uden resultat. Så nu er jeg begyndt på ægløsningsteste. Problemet er bare, hvornår f.... er de positive? I dag og i går så jeg to streger, men teststregen er dog utydeligere, eller det vil sige at en tynd streg er ligeså tydelig som kontrollen, men resten er utydeligere, hvad betyder det??

Hejas!!

Jeg brugte den her; http://www.babyornot.dk/menupage.php/uid/326

Men om den er tilat stole 100% på, det ved jeg ik!? Jeg gik nogen lunde ud fra den, og så knaldede vi hverdag, i ca 10 dage!!hehe... På med vanten!!

Stine 28+6

Anmeld

17. februar 2010

tandbørsten

når du bruger æl test er det en go ide at teste om eftermiddag da LH Homonet stiger iløbet af dagen :-)

test de næste par dage også, den kan sagtens gå fra slet ikke positiv til mega positiv dagen efter

dine streger skal være mindst lige så tydlig som de andre skriver :-)

hvis din kæreste har nedsat sædkvalitet ville jeg gemme lidt på svømmerne og måske vente med at sexe til den er positiv men det er jo op til dig hvad du har det bedst med :-)

Anmeld

17. februar 2010

kvinde84

Floridoor skriver:

når du bruger æl test er det en go ide at teste om eftermiddag da LH Homonet stiger iløbet af dagen :-)

test de næste par dage også, den kan sagtens gå fra slet ikke positiv til mega positiv dagen efter

dine streger skal være mindst lige så tydlig som de andre skriver :-)

hvis din kæreste har nedsat sædkvalitet ville jeg gemme lidt på svømmerne og måske vente med at sexe til den er positiv men det er jo op til dig hvad du har det bedst med :-)

Jeg plejer at teste kl ca 16:30 hver dag (da får jeg fri fra arb.). Er der nogen ide i at teste 2 gange om dagen, eller rækker det at teste 1 gang?

Anmeld

17. februar 2010

Sofia24

Hej!

Når nu manden har lidt nedsat kvalitet på de små, så plejer man at råde til, at have sex hver 2. eller 3. dag, så de kan nå at modnes ordenligt.

Kram Sofia

Anmeld

17. februar 2010

tandbørsten

du behøver kun teste engang om dagen og 16:30 er et fint tidspunkt på dagen :-)

jeg går selv og vente på at min æl test skal blive positiv, jeg er på cd 14 så den må gerne snart komme frem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.