Bowlingbalde og øreringe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

ooo

De sidste par dage har bare været rigtig gode. Jeg ser ikke min kæreste så meget lige for tiden, da han har travlt på sit arbejde, og med at lave en hjemmeside med en ven. Men her i weekenden var vi til fødselsdag i Jylland, og derfor tog han fri. Det var bare så rart at være sammen med ham, og ikke stresse. Han har lige afleveret sit speciale, og det var super hårdt den sidste måned hvor han kæmpede med det. Derfor havde han købt de fineste øreringe til mig som tak for at jeg kunne holde ham ud. Han er altså dejlig.

I går købte vi en wii, og så blev der ellers spillet tennis, golf og bowlet. Specielt bowlingen kan jeg mærke, har den vildeste bowlingbalde, og halter i dag rundt som en pensionist med ny hofte. Det er ikke kønt.

Nå, nu vil jeg halte ud og få noget mad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Ina33

Det lyder hyggeligt...

Pas op med den Wii, et par dage efter jeg fik min, havde jeg så mange smerter i min skulder, at jeg måtte holde pause fra den i 1 uge....

Anmeld

17. februar 2010

Sofia

Sikke et positivt og bekræftende indlæg. Dejligt at I kan nyde hiananden, nu hvor I ikke har haft så meget tid sammen pga. specialet. Kan forestille mig det tager meget tid og kræfter at skrive, frygter det lidt selv. Men tillykke til ham, og til dig

Anmeld

17. februar 2010

ooo

Tak skal du have.

Jeg har simpelthen fundet ud af at når jeg ikke tænker over at det er SPECIALET (da da duuummmm =ond lyd fra film) men bare tænker på det som enhver anden opgave, så går det egentlig okay. Det mest skræmmende er hvad man skal stille op med sit liv når man er færdig med studiet, og skal forestille at være voksen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.