synes det er ulækkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

MichellaMalou

Heidi. skriver:

Ja, så er det nok bare dine hormoner det er ændret. Du Har været gravid før ikke??? det kan godt ske efter en graviditet, intet underligt i det,

joo har været gravid før,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Enayia

frk.Quaade skriver:

joo har været gravid før,,

Har du prøvet at vaske dig med eddike+vand, du skulle prøve det. det kan gøre underværker, det er et gammelt husråd

Anmeld

16. februar 2010

Sujan

frk.Quaade skriver:

jeg synes bare det er såå ulækkert at have såå meget udflåd og intet hjæper føler jeg,, synes bare det er såå trist nogen forslag,,,???

Jeg har døjet med meget udflåd. Har været rigtig besværligt og følte mig ulækker "dernede" det gjorde også at jeg kunne føle det ubehageligt med sex fordi jeg følte mig ulækker. Efter lang tid med dette problem var jeg til gynækolog og nævnte det for ham. Han havde løsningen. Jeg fik frosset mine slimhinder. Det har hjulpet rigtig meget. Var lidt ubehageligt de første par dage lige efter men jeg har slet ikke samme mængde udflåd som før.

Anmeld

21. februar 2010

MichellaMalou

Sujan skriver:

Jeg har døjet med meget udflåd. Har været rigtig besværligt og følte mig ulækker "dernede" det gjorde også at jeg kunne føle det ubehageligt med sex fordi jeg følte mig ulækker. Efter lang tid med dette problem var jeg til gynækolog og nævnte det for ham. Han havde løsningen. Jeg fik frosset mine slimhinder. Det har hjulpet rigtig meget. Var lidt ubehageligt de første par dage lige efter men jeg har slet ikke samme mængde udflåd som før.

måske jeg os lige skulle skifte læge også snakke med en ny læge om det,, for det er jo ikk særlig lækkert.. og det er først begyndt her i december månede,, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.