Er her nogen fra Horsens og omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Lena Maria Møller

Kære alle på Baby.dk.

jeg er super nysgerrig for om nogle herinde er fra Horsens eller i oplandet? kunne da være hyggeligt at tale med nogen man måske kom i gruppe konsultation med =0)

kram til jer alle

Ps, er glad og gravid i uge 17

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Berg

Hej! Er fra 8763, kommer oprindeligt fra Horsens. Men jeg er altså ikke gravid! Har datter på 5 år og søn på 7 måneder........

Anmeld

16. februar 2010

Lena Maria Møller

Berg skriver:

Hej! Er fra 8763, kommer oprindeligt fra Horsens. Men jeg er altså ikke gravid! Har datter på 5 år og søn på 7 måneder........

hejsa.. ok det er da hyggeligt at der er nogle lidt tæt på =0) jeg er selv fra 8732 . dine børn ser rigtig skønne ud på billedet ;0)

Anmeld

16. februar 2010

DK

Hej

Ja da... jeg bor i Horsens oplandet ude omkring Østbirk. Jeg er godt nok ikke gravid, så det er nok ikke lige mig du ser i terminsgruppen!

Men tillykke med graviditeten og velkommen her på siden. Vi hygger!

Anmeld

16. februar 2010

Berg

Ja er de ikke dejlige

Jeg tror ikke vi er så mange fra Horsens men der dukker nok flere op!

Anmeld

16. februar 2010

Tjuls

Jeg er fra Horsens

Har Loke på 3 år & 7 mdr.. Han er dog delebarn.

Anmeld

16. februar 2010

Halbschön

DK skriver:

Hej

Ja da... jeg bor i Horsens oplandet ude omkring Østbirk. Jeg er godt nok ikke gravid, så det er nok ikke lige mig du ser i terminsgruppen!

Østbirk.... Der er jeg jo næsten fra... Kunne se at du havde været på tartan i weekenden ... Hvor er du oprindeligt fra?

Anmeld

16. februar 2010

DK

Renee88:

Jamen jeg er født i Haderslev, men allerede som 5 årig flyttede vi til Egebjerg. Da jeg var 10 flyttede vi så ind til Horsens hvor jeg har boet lige siden.

For 3 år siden flyttede vi så her ud på landet. Jeg handler i Kiwi i Østbirk (super duper i daglig tale) flere gange om ugen!!

Vi var på Tartan til fastelavnsfest, da min kammi arbejder der af og til, så de lånte lige facilliteterne dernede!

Anmeld

16. februar 2010

Lena Maria Møller

DK skriver:

Hej

JA  i er bare totalt venlige alle sammen herinde. ps, der er skønt i det område ved østbirk... =0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.