hvad kan man få for brugte ting????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Mum33

Hejsa

Jeg handler en del på trendsales og dba, og bliver en gang imellem forundret over, hvor meget nogle tror de kan få for "brugte" ting. Jeg ved godt at nogle af tingene næste ikke har været brugt, men nogle forventer at få omkring 90% af nyprisen for deres ting.

Mit spørgsmål er så - hvor meget mister en varer i værdi når den er taget i brug????

Min forundreing kommer over en taske, der fra ny kostede 1699, og hun havde en mindstepris på 1300, og så var den oveni købet lidt i stykker i foret.

Lisbeth  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

finkedinke

Jeg handler ikke så meget brugt, men jeg ville gerne. Grunden er simpelthen at jeg også syntes at folk kræver alt for meget for tingene.  Det er selvfølgelig forskelligt alt efter varetypen, men som udgangspunkt ville jeg kun købe noget hvis det var netsat 50-60-70%. Det skal være i en prisklasse hvor indsatsen med at betale porto/ hente varen på posthuset/køre efter den skal stå mål med besparelsen.

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

I.E.K. skriver:

Hejsa

Jeg handler en del på trendsales og dba, og bliver en gang imellem forundret over, hvor meget nogle tror de kan få for "brugte" ting. Jeg ved godt at nogle af tingene næste ikke har været brugt, men nogle forventer at få omkring 90% af nyprisen for deres ting.

Mit spørgsmål er så - hvor meget mister en varer i værdi når den er taget i brug????

Min forundreing kommer over en taske, der fra ny kostede 1699, og hun havde en mindstepris på 1300, og så var den oveni købet lidt i stykker i foret.

Lisbeth  

Kan godt følge din tankegang omkring dette emne, Men jeg syntes nu også det kommer an på hvad man sælger og hvordan varens stand er ... jeg kan også undres over hvor frække folk ind imellem er med priser og at de i det hele taget kan få tingene solgt. Nu den taske du nævner så ville jeg da hellere lægge de få hundrede kroner oven i og få den helt ny og så uden skader...

Men ja nogen ting bliver i mine øjne også solgt alt for dyrt, men det må jo være op til dem der er "dumme" nok til at give prisen - forstå mig ret...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.