Hva sker der for jer piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

LouiseNielsen

Ja hvad sker der lige for jer idag, syntes der vælter det ene seksuelle spørgsmål ind efter det andet???

Er det fordi det er "lille"" lillemors aften idag at alle spørgsmål lige skal besvares inden???

Jaaa undskyld mit unødvendige indlæg....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Michael healer

LouiseLarsen skriver:

Ja hvad sker der lige for jer idag, syntes der vælter det ene seksuelle spørgsmål ind efter det andet???

Er det fordi det er "lille"" lillemors aften idag at alle spørgsmål lige skal besvares inden???

Hej

Det er da ikke et unødvendigt emne, hvis du er nysgerrig lige som mig, så det jo bare derfor du spørger, og vil se om du kan få en forklaring, det kunne jeg da også have fundet på at spørge om he he

mvh Michael

Anmeld

16. februar 2010

LouiseNielsen

Michael healer skriver:

Hej

Det er da ikke et unødvendigt emne, hvis du er nysgerrig lige som mig, så det jo bare derfor du spørger, og vil se om du kan få en forklaring, det kunne jeg da også have fundet på at spørge om he he

mvh Michael

Nææ, sex er da et godt enme.... Men de går da helt amok i det emne idag.... Skønt!

Anmeld

16. februar 2010

Michael healer

LouiseLarsen skriver:

Nææ, sex er da et godt enme.... Men de går da helt amok i det emne idag.... Skønt!

ja , men jeg tror det er fordi, at når en starter på emnet, så kan det afføde, en anden der har gået og overvejet at spørge om et sex emne også, og for mod til det, ved at se en har gjort det først, og så ruller lavinen og flere kommer til hi hi ;-)

mvh Michael

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

Jamen er det da ikke fantastisk - vi fik da i hvert fald meget sjov ud af det HE HE...

Men som Michael også siger, så tror jeg der bliver "prikket hul" som gør at folk vist hellere lige må få spurgt om det der de nu liiiige gik og tænkte på

Knus Pia.

Anmeld

16. februar 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Louise - så stopper du din flab! 

Ej, tror da hellere jeg vil snakke om sex end halsbrand hvis jeg skal være HELT ærlig. 

Anmeld

16. februar 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Louise - så stopper du din flab! 

Ej, tror da hellere jeg vil snakke om sex end halsbrand hvis jeg skal være HELT ærlig. 

Så snakker vi bare sex i stedet for.... Er da noget mere spændende! Og forresten, jeg er ikke flabet.... Kan hurtig pege på en vis anden person som er i hvert faldt mindst lige sådan....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.