Toiletsæde til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.593 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

denlille

Har lige været ude og kigge på toiletsæde til min søn der er begyndt at få interesse for toilettet. Men ak det kostede 280kr! Og jeg skal bruge 2 stk da der skal være et på begge toiletter. Kan de virkelig ikke fåes billigere? Det skal bare være sådan et man kan tage af og på uden de store dikkedare...Nogen der kan hjælpe hvor jeg kan købe et billigere et? Mvh Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Käte

Jeg har selv lige stået med samme "problem" og jeg købte 2 i Lidl til 40kr og de er faktisk gode til prisen, det er nogle uger siden nu men måske de har nogle tilbage hvis du har en sådan butik i nærheden. Jeg købte forinden 2 i biltema men de kører rundt på brættet.

Anmeld

16. februar 2010

ekzunz

Kan du ikke bare købe sådan et stativ med to trin og et sæde - det sidder jo ikke fast og kan sagtens flyttes. De koster vist 168 hos Harald Nyborg.

Anmeld

16. februar 2010

Mutti2

spætte skriver:

Har lige været ude og kigge på toiletsæde til min søn der er begyndt at få interesse for toilettet. Men ak det kostede 280kr! Og jeg skal bruge 2 stk da der skal være et på begge toiletter. Kan de virkelig ikke fåes billigere? Det skal bare være sådan et man kan tage af og på uden de store dikkedare...Nogen der kan hjælpe hvor jeg kan købe et billigere et? Mvh Mette

Halløjsa

Jeg var ude i går i babysam og købe et lille toiletbræt med trappe på  til 170 kr!!! Det er mange penge!! Men når man så tænker på hvor mange bleer vi sparer er det egentligt iorden

Knus

Anmeld

16. februar 2010

Agnete

Jeg købte sådan en trappe med sæde til ca 150 i Bilka. Ugen efter købte mormor et til 25 kr på loppemarked hjem til dem. Det ser nyt ud.

Anmeld

16. februar 2010

TbCp

Jeg har købt 2 stk i Kvickly. Det er bare sådan et man lige sætter ind under det almindelige sæde.... tror de kostede mellem 50 og 60kr pr stk

Anmeld

16. februar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
TbCp skriver:

Jeg har købt 2 stk i Kvickly. Det er bare sådan et man lige sætter ind under det almindelige sæde.... tror de kostede mellem 50 og 60kr pr stk

Sådan et har vi også købt, tror kun min kæreste gav 35 kr. for det. Også har vi en skabbel ved siden af, så kravler hun selv op

Anmeld

16. februar 2010

Munder

Altså, vi har det her. Det er ikke det billigste, men det er guld værd. Så slipper man for at have alle mulige ekstra dimser stående

http://www.familyseat.dk/?gclid=CJeCzfT99p8CFQk13godKRoVYQ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.